alles kwijt na downgade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb men iphone 3g gedowngrade van 4.1 naar 3.1.3. ik ben nu alles kwijt, mijn contacten mijn berichten en dergelijke. ik kan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alles kwijt na downgade
Beste,
ik heb men iphone 3g gedowngrade van 4.1 naar 3.1.3. ik ben nu alles kwijt, mijn contacten mijn berichten en dergelijke. ik kan ook niet herstellen van reservekopie want mijn ios versie is te oud. valt dit op te lossen? mvg pieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hhmmmm ik wilde vanavond gaan downgraden..... ik w8 ff af wat er geantwoord word
su6 rvreeman kan je niet weer upgraden naar 4.1 en backup terug zetten ? vgr rvreeman Laatst gewijzigd door WDS001; 26-09-10 om 21:56. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Het is standaard dat je alles kwijt bent. Moet je je voorstellen dat je op een pc jou pc formateerd dus windows 7 eraf haalt en er windows xp erop zet. Of bij mac jou mac formateerd en snow leopard eraf dus haalt en er leopard erop zet. Met andere woorden, je iDevice wordt helemaal geformateerd, en er wordt de nieuwe firmware er helemaal opnieuw opgezet.
Dus als je dit hebt gedaan moet je alle apps, je muziek, je instellingen, je foto's, enz. er opnieuw op zetten. Groeten Sentmen. EDIT: Had het niet helemaal goed gelezen. Maar de reserve kopie is eigenlijk alleen maar voor alle instellingen, dus niet je muziek, apps, enz. En het klopt ook dat je je reserve kopie niet kan gebruiken omdat je een vorige versie gebruikt. Er is hier helemaal niks aan te doen. Laatst gewijzigd door sentmen; 26-09-10 om 20:39. |
|
||||
|
||||
Hier is inderdaad niets aan te doen tenzij teruggaan naar een hogere firmware. Maar dat is niet de bedoeling denk ik zo
|
|
|||
|
|||
Je had van te voren ook al je contacten kunnen opslaan in windows contacts.
Maar volgensmij is het daar nu al te laat voor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom moet je terug naar 3.1.3? |
|
|||
|
|||
staat je adressen enzz niet in je outlook dan kan je die ook sync..... staan die er in ieder geval weer in.....
ik draai ook 4.1 en wil ook graag cydia er weer op hebben..... krijg het nog niet voor elkaar...... vgr rvreeman |
|
|||
|
|||
Met redsn0w of snowbreeze kun je je iPhone 3G (als ik goed heb gelezen) jailbreaken. Tutorials genoeg!
|
|
|||
|
|||
heb het meerdere malen met snowbreeze geprobeerd een ipsw aanlatenmaken en dan in dfu die erop zetten maar krijg steeds fout melding 1606...... ik doe geen unlock ik selecteer alleen cydia,multitask en battery %
weet niet waar het mis gaat.... vgr rvreeman |
|
|||
|
|||
gebruik ireb van ih8sn0w
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alles kwijt na jailbreak? | rvoskes | Jailbreak | 4 | 19-10-10 10:00 |
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 | Sjaak de Bollenboer | iTunes | 1 | 20-07-10 08:07 |
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 | Sjaak de Bollenboer | iTunes | 1 | 20-07-10 00:49 |
iphone hersteld, alles kwijt | CrazyTanker | iPhone algemeen | 4 | 28-02-10 23:49 |
van 2.2.1 jb -> 3.0 en alles kwijt [HELP] | MeTeeJ | iPhone algemeen | 2 | 19-06-09 12:41 |
|
|