Iphone 5 (UK) - Camera stuk - Garantie/Herstel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Iphone 5. Ik kreeg deze cadeau en hij zou uit UK komen .. Enkele dagen geleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 (UK) - Camera stuk - Garantie/Herstel?
Hallo iedereen,
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Iphone 5. Ik kreeg deze cadeau en hij zou uit UK komen .. Enkele dagen geleden werkte mijn camera niet meer - ik open de app, maar de lens opent niet en scherm wordt zwart. Kan ik met deze iPhone bijvoorbeeld naar de Apple Store in Amsterdam gaan? Kan ik een nieuw toestel eisen? Ik zie het niet zitten om een gereviseerd toestel te krijgen voor een iphone die amper 2 weken oud is ... Kan iemand mij helpen? thx!! gr Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak een afspraak met de Genius Bar in de Apple Store. Het is misschien beter om niet te beginnen met eisen, beleefd vragen komt altijd iets vriendelijker over.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
camera, herstel, iphone5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie voor dit? Camera probleem | Titooo | iPhone algemeen | 10 | 14-02-13 22:01 |
Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade | knish | Archief | 3 | 03-11-12 13:17 |
iPh4 stuk - ProAssist garantie vervalt, wat nu? | TyronIAM | iPhone algemeen | 19 | 02-04-12 10:57 |
iPhone4 camera stuk? | Blieb | iPhone algemeen | 8 | 12-06-11 11:31 |
Camera stuk | Tim14ww | iPhone algemeen | 1 | 21-06-09 19:53 |
|
|