batterij loopt binnen 3 uur volledig leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 werkte tot 3 dagen geleden één dag op de een volle batterij. Nu enkele uren. Ik heb al programma's verwijdert welke ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij loopt binnen 3 uur volledig leeg
Mijn iphone 4 werkte tot 3 dagen geleden één dag op de een volle batterij.
Nu enkele uren. Ik heb al programma's verwijdert welke ik deze week heb geïnstalleerd. Alleen de updates, weet niet meer welke, staan er nog op. Is er een programma wat bekijkt welke app veel batterij gebruiken? Versie 6.1.3 niet JB. Iemand enig idee? GR André |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de battery doctor gedownload, daar kun je het wel in zien.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn Iphone 5, maar omdat het nog binnen de apple garantie zat, kreeg ik een nieuwe bij de Apple Store in Amsterdam!
|
|||
|
|||
Probeer anders eens te herstellen met terugzetten van de reservekopie. Helpt dit niet, zet dan de kopie niet terug, maar dan ben je alles kwijt (tenzij je het later alsnog terug zet)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties.
Helaas heeft het geen oplossing gegeven. Alles maar volledig van zero geïnstalleerd. Nu alles weer normaal. Ik denk dat ik een gratis app met een advertentie spam op mijn telefoon heb geïnstalleerd. In een paar gratis programma's werd in eens erotische advertenties getoond. Nu maar regelmatig backuppen. GR. |
|
|||
|
|||
Geef eens aan welke apps dat waren. Veel hebben last van batterij leegloop.
|
|
|||
|
|||
Ik weet natuurlijk zeker of deze app het probleem waren.
Maar deze heb ik wel het laatste geinstalleerd of geactiveerd. Geïnstalleerd:
Nieuw geopend, adressen laten zoeken: "AB contact map" of een andere (mapulus of Contact GPS) Tevens de dagelijkse updates van diversen programma's. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg! | wrvk82 | iPhone algemeen | 48 | 04-10-12 09:20 |
Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg | Marlous26 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-12 13:41 |
Batterij binnen 4 uur leeg | chevrolet | iPhone algemeen | 9 | 19-08-11 22:27 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg | Data | Jailbreak | 7 | 25-06-09 23:26 |
|
|