is er al een jailbreak voor 5.0 die zonder redsnow op te starten is ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) topic zegt het eigelijk al. ik heb mijn 4 al een jb maar vind het gewoon vervellend dat hij via redsnow opgestart moet worden is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is er al een jailbreak voor 5.0 die zonder redsnow op te starten is ?
topic zegt het eigelijk al.
ik heb mijn 4 al een jb maar vind het gewoon vervellend dat hij via redsnow opgestart moet worden is er al een teatered verzie van ? of het het dan weer unteatered Al vast bedankt Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gok op een slotje
|
|
|||
|
|||
Ipv te spannen over een slotje had je ook gewoon mij kunnen helpen.
Daar is dit forum toch voor? Mensen die vragen niet weten te helpen? |
|
|||
|
|||
Tja je had misschien ook even de zoek functie kunnen gebruiken, dan had je het al gevonden.
Firmware 5.0 Deze iDevices kunnen alleen tethered worden gejailbreakt met redsn0w: iPhone 3GS met nieuwe bootrom iPhone 4 iPod touch 3G iPod touch 4G iPad1 Voor deze iDevices met iOS 5.0 is er geen jailbreak: iPad2 iPhone 4S Deze iDevices kunnen untethered worden gejailbreakt met redsn0w: iPhone 3GS met oude bootrom |
|
||||
|
||||
En daarom inderdaad een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) | Dexstron | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 27-09-10 21:29 |
Redsnow Jailbreak | ferarossi | Archief | 4 | 24-10-09 20:51 |
Voor degene die een gps willen... | LeondeVries | Archief | 31 | 28-04-08 18:23 |
|
|