Cydia loopt vast:s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op de forum gelezen over 'Spire' en wilde het downloaden via cydia. Maar tijdens het downloaden liep het vast het balk ging niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia loopt vast:s
Ik heb op de forum gelezen over 'Spire' en wilde het downloaden via cydia.
Maar tijdens het downloaden liep het vast het balk ging niet verder. Ik heb het 6x ofzo geprobeerd maar loopt alsnog vast. En heb me iphone aan uit gedaan werkt alsnog niet. Kan iemand me aub helpen. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan twee redenen hebben (misschien 3):
1. Je draait geen iOS 5 (denk niet dat dit iets ermee te maken heeft maargoed, niet geschoten is altijd mis) 2. De server is overbelast (heeft iedereen last van nu) 3. De download duurt lang door je internetconnectie. Ik zeg: heb wat geduld en laat je iPhone even liggen. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone draait op 5.0.1.
En mijn Wi-Fi verbinding is perfect. Het bestand groote is ook klein. Dus moet het wel systeem overlast van cydia zijn.. Tog? |
|
||||
|
||||
t' Is maar wat je klein noemt...We spreken hier over +/- 100MB te downloaden van een so wie so al overbelaste server...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone loopt vast nu updates Cydia | denman80 | Jailbreak | 9 | 10-10-11 19:13 |
Cydia loopt vast tijdens downloaden | machiel11 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-02-11 15:48 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
Cydia loopt steeds vast na jailbreak | Tamara1980 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 29-06-09 14:22 |
Cydia loopt vast | starboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-07-08 14:09 |
|
|