Iphone loopt vast nu updates Cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen vanuit Cydiab 3 updates gedaan. Sinds die tijd blijft hij hangen op het apple logo. Ik kan dus niet meer een hard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone loopt vast nu updates Cydia
Ik heb vanmorgen vanuit Cydiab 3 updates gedaan.
Sinds die tijd blijft hij hangen op het apple logo. Ik kan dus niet meer een hard reset uitvoeren en krijg hem ook niet in DFU modus. Ook aan de pc hangen heeft geen zin. Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet je hem niet gewoon opstarten met redsnow?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet hem ook eerst aan usb hangen en dan pas uitzetten
|
|
|||
|
|||
dan gaat hij juist niet uit maar start zichzelf steeds opnieuw op
|
|
||||
|
||||
Dan gewoon de procedure volgen die redsnow aangeeft...ik heb dat ook gehad en gewoon hetgeen gedaan wat er gezegd wordt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet hem aan de usb uitzetten. maar dat doet hij dus al niet. hij gaat automatisch weer aan. |
|
||||
|
||||
Aan usb hangen, hij springt aan....en tijdens dat aanspringen voer je gewoon de handelingen uit wat redsnow aangeeft. Dus on/off knop 10 seconden ingedrukt, dan home knop[ erbij en dan zul je zien dat hij hem gewoon pakt
|
|
|||
|
|||
Ik ga het vanaaf proberen. accu is nu leeg.
|
|
|||
|
|||
Sorry,
Heb nu alles geprobeerd! maar blijft op apple logo hangen. Heb ook via Itunes geprobeerd te herstellen maar daar krijg ik zelfs de melding dat hij het toestel niet herkend. Gek genoeg, zo nu en dan ziet mijn pc hem wel. Heb zin om een potje te vloeken. PS: zelfs batterij los halen had geen nut |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 upgrade naar 4.3 loopt vast door cydia | Xirtam | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-03-11 14:29 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
iphone loopt vast op apple logo na update cydia | Gabriel Antonyo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-12-09 18:45 |
cydia loopt vast en iphone doet niks meer | clx | Archief | 1 | 02-06-09 21:51 |
Cydia loopt vast | starboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-07-08 14:09 |
|
|