CYDIA discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heeft iemand deze probleem eerste week dat ik heb jb ging alles normaal met cydia maar nu laad hij wel maar ik zie niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CYDIA
hallo
heeft iemand deze probleem eerste week dat ik heb jb ging alles normaal met cydia maar nu laad hij wel maar ik zie niets op het scherm wat ik aan het downlaoden ben of als ik iets wil verwijderen heeft iemand een idee of hoe ik het moet oplossen alvast bedankt ps heel lastig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
doe eens en reboot van je toestel, vervolgens opnieuw opstarten, ff laten uitrazen, updaten.
|
|||
|
|||
heb dat al een paar keer gedaan toch niets dat is daarom dat ik deze topic ben
gestart ik denk dat ik de enige ben met dit probleem heb op het form niets van terug gevonden ( wat bedoel je met update ik zit op de 5.0.1) |
|
|||
|
|||
Cydia geeft 1wijziging aan. Die update wordt bedoeld. Is misschien wel een Cydia-update ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben er al twee dagen mee bezig resultaat cydia verwijderd en ben geen stap verder
maar ik denk dat ik nu gewoon gaat jb en cydia aanvinken voor instalatie ik denk dat het dan goed komt (hoop ik) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|