Moet een gejailbreakte iPad2 op 4.3.3. ook al naar 5.0.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 2 met fw 4.3.3 is gejailbreakt en heeft de SHSH-blobs van 5.0.1. Moet ik desondanks nu toch al updaten, of kan ik wachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet een gejailbreakte iPad2 op 4.3.3. ook al naar 5.0.1?
Mijn iPad 2 met fw 4.3.3 is gejailbreakt en heeft de SHSH-blobs van 5.0.1.
Moet ik desondanks nu toch al updaten, of kan ik wachten op de untether jailbreak en zonnodig nog een custum 5.0.1. gebruiken (als 5.1 al uit is)?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je gewoon updaten als je untethered jailbreak wilt, maar ik weet dit niet zeker
|
|
||||
|
||||
Sinds iOS 5 kun je eigenlijk niet meer herstellen naar een firmwareversie die niet meer door Apple getekend wordt.
Dus als je je A5 device wil kunnen jailbreaken op iOS 5.0.1 dan moet je zorgen dat je 5.0.1 installeert voordat iOS 5.1 uit is.
|
|||
|
|||
Citaat:
shsh 5.0.1 heb je al... Zou niet haasten met upgraden naar 5.0.1 Ios 4.3.3 + ipad 2 + cydia draait heerlijk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik vraag me af of je straks nog wel kunt ' herstellen' naar 5.0.1, zelfs als je de SHSH-blobs hebt. Weet iemand of dat wil? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Lees deze artikelen maar eens: Komende redsn0w biedt ondersteuning voor herstellen naar iOS 5.x - iPhone - iPhoneclub.nl iFaith 1.4 maakt downgraden naar iOS 5.0 mogelijk (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Dus upgraden of niet? Ik zit ook op fw 4.3.3 maar zonder SHSH blobs van 5.0.1.. HELP! Kan je gewoon niet met een custom naar 5.0.1 als de 5.1 uit is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
NEEEEEEEE... Misschien brengt volgende video je tot andere gedachte... Mijn gedacht... pod2g's iOS blog Laatst gewijzigd door Wally©; 18-01-12 om 08:16. Reden: Foto van iPad2 jb verwijderd door pod2g |
|
|||
|
|||
Je kunt upgraden naar 5.0.1 en dan met tinyumbrella je SHSH-blobs opslaan en daarna weer downgraden naar 4.3.3. Als 5.1 dan uit is kun je volgens mij dan toch upgraden naar 5.01 met tinyumbrella. Correct me if i'm wrong!
|
|
||||
|
||||
You're wrong.
Dat kan niet vanwege de "nonce" in iOS5. Terzijde: om SHSH blobs op te slaan hoef je de gewenste firmware niet te installeren hoor. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kortom, het blijft gewoon opletten. Zo gauw de JB uit is naar 5.0.1 (hopen dat Apple niet al de zelfde dag stopt met signen van 5.0.1.) upgraden en JB'en.
Maar om nu al naar 5.0.1. te gaan en mijn huidige JB te verliezen is ook niet wenselijk. |
|
||||
|
||||
Mocht Apple onverhoopt 5.1 uitbrengen voordat de jailbreak uit is dan is er vaak nog een korte periode (soms maar enkele uren) waarin Apple beide firmware versies tekent.
Je kunt dan dus nog wel herstellen naar 5.0.1. Maar dat is natuurlijk wel riskant. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga updaten hoor mannen. De video van pod2g ziet er veelbelovend. Lang duren kan het echt niet meer!
|
|
|||
|
|||
Het lukt me zelfs niet om up te daten van 4.3.3. (JB) naar 5.0.1. Ik krijg telkens de foutmelding 'This device isn't eligible for the requested build'. Iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je toevallig de host-file aangepast destijds bij je jailbreak? Moet je nu weer even goed zetten dan. |
|
||||
|
||||
Wat doe je precies? Vertel het svp stapsgewijs. En is er ook een foutcode?
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n SHSH blobs staan van 4.3.3. Maar als TSS server start, dan duurt het lang en gebeurt er niets. Waarom is een simpele herstel naar de officiële firmware niet mogelijk?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe moet ik downgraden van 4.2.1 naar 4.1 met een shsh blob? | ercaner | Jailbreak | 11 | 28-01-11 22:49 |
iPhone: Kan je een gejailbreakte iphone gewoon upgrade naar 4.0? | MCMRTN | Jailbreak | 1 | 26-06-10 19:10 |
Moet ook een keer gezegd worden | ArB | Archief | 17 | 24-11-08 06:07 |
ook op zoek naar een iphone headset adapter? | DonYannickova | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-06-08 15:09 |
|
|