Absinthe App Crash Windows discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Komt dit door drukte op de server of ligt het aan mijn pc... heel annoying.. probeer iPad2 te jben.. Iemand iDee??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Absinthe App Crash Windows
Komt dit door drukte op de server of ligt het aan mijn pc...
heel annoying.. probeer iPad2 te jben.. Iemand iDee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Proggie starten als administrator...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En als je onder uitvoeren als kiest voor xp machine?
Ik denk dat het geen server prbleem kan zijn, want je hebt de JB immers op je pc staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb de compatibiliteit al veranderd in Windows XP en Windows Vista... Geen van ze helpt.. krijg steeds zelfde fout.. |
|
|||
|
|||
Dat is een DEP (Data Execution Prevention) probleem en heeft op zich niets te maken met Absinthe.
Google maar eens met het zoekbegrip "appcrash stackhash". Succes verder |
|
|||
|
|||
Net 2 ipads gejailbraikt: zie video
Dit zijn de juiste commando's Cd C:/ cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig cinject.exe -j payloads cinject.exe -w |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
crash pc ( windows) bij aansluiting gloednieuwe iphone | susyQ81 | iPhone algemeen | 3 | 08-01-10 19:43 |
Windows: Windows crash | Conspectus | Desktop-applicaties | 12 | 17-07-09 16:45 |
Windows: Aansluiten op windows XP --> crash! | hansthart | Desktop-applicaties | 5 | 08-05-09 20:16 |
|
|