Windows crash discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi there, Ik heb sinds vandaag een iphone alles loopt perfect op 1 ding na. Bij het inpluggen van mijn usb kabeltje van mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows crash
Hi there,
Ik heb sinds vandaag een iphone alles loopt perfect op 1 ding na. Bij het inpluggen van mijn usb kabeltje van mijn iphone gaat windows eerst een of andere driver installeren (Volgens mij een driver voor een camera). Dan na enkele seconden valt windows uit en krijg ik een error blauw scherm. Heeft een van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? groeten conspectus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hi Crunch81 thx voor je bericht!
Ik heb mijn windows al een paar keer terug ind e tijd gezet maar aslnog hou ik het probleem :S. Als ik het usb kabeltje er weer uit haal doet windows het weer na de restart. Voor mijn gevoel is het een soort driver achtig probleem. Zodra ik het kabeltje erin stop raakt hij van slag . |
|
|||
|
|||
Eindelijk!!!!!!! Na veel zoek werk heb ik het eindelijk kunnen vinden. Ik hoop dat ik hierdoor meer mensen heb kunnen helpen. Zie hier de oplossing:
Troubleshooting a Windows blue screen error when syncing the iPhone - iPhone Atlas Omdat ik al foto's had gemaakt kreeg ik een error op mijn windows machine. Driver problemen ofzo. Alle foto's weg gegooid en voila hij doet het! Thx in eidergeval Crunch81 voor de snelle reactie! gr conspectus |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Enig probleem hoe dit probleem te verhelpen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Idd....mac OS X is de enige oplossing
|
||||
|
||||
Troubleshooting a Windows blue screen error when syncing the iPhone - iPhone Atlas
Niet geholpen ? Sluit je de iPhone rechtstreeks een USB controller van moederbord of op front usb ? |
|
|||
|
|||
Als ik die foto's delete kan ik terug normaal werken ja, maar ik wil wel foto's nemen...
|
|
|||
|
|||
ik had hetzelfde probleem, ze vermelden er ook bij om eventuele scanner, camera en cardreader software te updaten ( de drivers ) dit werkt wel .
|
|
|||
|
|||
@conspectus
Hartelijk bedankt voor de oplossing, en links. eindelijk gefixt. |
|
|||
|
|||
No problemo ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
crash pc ( windows) bij aansluiting gloednieuwe iphone | susyQ81 | iPhone algemeen | 3 | 08-01-10 19:43 |
Windows: Aansluiten op windows XP --> crash! | hansthart | Desktop-applicaties | 5 | 08-05-09 20:16 |
|
|