crash pc ( windows) bij aansluiting gloednieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net mijn witte iphone 3GS 32GB opgehaald uit de winkel. Ik zet hem aan mijn laptop daar doet hij het prima. Op mijn andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
crash pc ( windows) bij aansluiting gloednieuwe iphone
heb net mijn witte iphone 3GS 32GB opgehaald uit de winkel. Ik zet hem aan mijn laptop daar doet hij het prima. Op mijn andere pc crasht hij echter en start hij de pc vervolgens op in de veilige modus, hoe kan dit?! Wie kan mij helpen?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had ongeveer hetzelfde probleem. Probeer een andere usb poort. Heeft bij mij geholpen
|
|
|||
|
|||
Heey Tomtje: ik heb alle usbstekkertjes uit alle usb-poorten gehaalt dit ook om de stroom te verminderen, maar nee nog steeds hetzelfde probleem... helaas maar bedankt voor het meedenken
|
|
||||
|
||||
Zoeken naar: BSOD, dat helpt.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone loopt vast bij aansluiting PC | Sulo | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 16:32 |
Windows: Windows crash | Conspectus | Desktop-applicaties | 12 | 17-07-09 16:45 |
Windows: Aansluiten op windows XP --> crash! | hansthart | Desktop-applicaties | 5 | 08-05-09 20:16 |
Computer herstart bij aansluiting iPhone | Linda-Phone | Archief | 2 | 02-01-09 16:05 |
Foto: computer crash bij aansluiten iphone | gangster | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-08 13:30 |
|
|