Absinthe loop vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Ben bezig met het jailbreaken van mijn ipad2 met Absinthe. Helaas loopt het programma de hele tijd vast nadat mijn ipad reboot en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Absinthe loop vast
Help! Ben bezig met het jailbreaken van mijn ipad2 met Absinthe. Helaas loopt het programma de hele tijd vast nadat mijn ipad reboot en het programma is bezig met de jailbreak.
Is dit een bekend probleem? En zo ja, wat is er aan te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het goed is zie je nou bij instellingen / algemeen / netwerk jailbraik staan
Probeer daar eens op te klikken... als die niet reageert jb opnieuw uitvoeren weer erop klikken |
|
|||
|
|||
Is niet te vinden bij instellingen..
Misschien is dit gewoon geen werkje voor mij haha ;-) |
|
|||
|
|||
Jailbreak
|
|
|||
|
|||
Ook dan een vastloper... Het probleem zit hem echt in het programma zelf en niet in mijn ipad. Tijdens 'preparing jailbreak data' loopt het programma vast (absinthe.exe werkt niet meer)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je maar een schoone instal.doet |
|
|||
|
|||
Welke jb heb jij daarna gedownload?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2012 om 14:44 ---------- Overigens loop ik met Redsn0w ook vast :-( Mijn ipad accepteerd het jailbreak profiel niet (na het doorklikken als er gevraagd wordt naar VPN password) |
|
|||
|
|||
@Shebyte
Zoals ik te werk ben gegaan bij vastlopers. Herstel je IOS device met itunes naar 5.0.1, ook al staat het er al op. Na herstellen geen apps installeren of backup terug zetten. Dus helemaal kaal laten. Dan jailbreaken. In bovenstaande gevallen werkte bij de jailbreak meteen die daarvoor eerst niet lukte. Zowel Ipad als Iphone. VPN paswoorden ben ik nog niet tegen gekomen tijdens mijn installaties. Voor de zekerheid kan je proberen de versie absinthe te downloaden van deze site Dat is de versie die ik gebruik(t) (heb). |
|
|||
|
|||
Ik ben er nu mee bezig!
Alvast bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Succes, laat ff horen of het gelukt is.
|
|
|||
|
|||
Doe ik!
Trouwens erg fijn al die snelle reacties ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2012 om 15:25 ---------- Wederom een vastloper :-((( |
|
|||
|
|||
Probeer het eens op een andere PC.
Ik heb nu inmiddels weer 3 pads gedaan op exact dezelfde manier zonder problemen. |
|
|||
|
|||
Ik ga het dit weekend proberen op een andere pc
|
|
||||
|
||||
Dan gaat er nu een slotje op.
Vervolg a.u.b. net als iedereen in het juiste verzameltopic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad vast in Restore Loop | michaeldebest | iPad algemeen | 3 | 21-09-10 13:47 |
Help, ik loop vast op MEERDERE onderdelen! | KayleighConspiracy | Archief | 6 | 11-03-10 10:01 |
Iphone loop continue vast | francebramie | Archief | 3 | 02-05-09 14:45 |
Ik loop nu toch echt vast. | john1979 | Archief | 1 | 14-09-08 17:24 |
Help ik loop vast ! 1.1.1 naar 1.1.2 | RichyK | Archief | 5 | 27-01-08 00:32 |
|
|