Springboard te groot voor scherm? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een reboot op mijn iPad 2 lijkt het of mijn springboard te groot is voor het scherm. De iconen staan verder uit elkaar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard te groot voor scherm?
Na een reboot op mijn iPad 2 lijkt het of mijn springboard te groot is voor het scherm.
De iconen staan verder uit elkaar dan normaal. Het icoon 'Contacten' is ook ineens wit. En de balk onderin met Safari, Mail enz. valt ook buiten het scherm. Als ik een reboot in safe mode doe, en daarna weer een gewone reboot is het weer zoals het hoort. Zoomen staat uit. Het zal vast een Cydia-app zijn. Het er iemand een idee of oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Spire for iPad geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet het ook niet meteen.
Ik weet alleen dat ik het ook al heb voorgehad. En ik heb geen enkele van jouw genoemde cydia apps erop staan. Respring en het was opgelost. (Nadien wel het rotwerk om alle apps terug in mijn folders te krijgen ...) |
|
|||
|
|||
ik had het met bitesms meschien heb je die erop staan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
instaleer iconoclasm + infinidock en layout ipad pack combi met gridlock dan 9x8 zo uit me hoofd.. zie mijn ipad foto.jpg wit icontjes gaat vanzelf weg |
|
||||
|
||||
Probeer je laatst geïnstalleerde tweaks via MobileSubstrate (bereikbaar via SBSettings of Springtomize) om de beurt uit te schakelen om zo het probleem te vinden.
@Yilmaz Die afbeelding maakt dat ik echt een iPad wil halen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb echt geen zin om weer een schone install te doen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 januari 2012 om 21:31 ---------- YES!!! Het blijkt de MessagePlusLoader van Messages+ te zijn. Da's wel handig, die MobileSubstrate via SBSettings. Makkelijker dan een voor een via Cydia te deïnstalleren. Iedereen bedankt voor de moeite! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm net te groot | pironne | iPhone algemeen | 9 | 13-06-12 18:03 |
App icoontjes te groot voor scherm | jesje72 | Archief | 4 | 18-12-10 20:56 |
groot scherm op g3? | hansu | Chat en geruchten | 4 | 17-12-10 00:46 |
groot probleem na gebruik sn0wbreeze voor 3.1.3 op 3GS | mematii | Jailbreak | 1 | 20-05-10 16:01 |
|
|