scherm net te groot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sind een paar dagen is mijn beginscherm net iets te groot. dwz dat de letters onder aan het scherm er maar half opstaan. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm net te groot
Hallo,
Sind een paar dagen is mijn beginscherm net iets te groot. dwz dat de letters onder aan het scherm er maar half opstaan. Ik kan het verschuiven maar dan staan de bovenste iconen er maar half op. Heeft iemand een idee? Peter vd Aa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
instellingen>>algemeen>>toegangkelijkheid
daar zal zoomen wel ingesteld zijn of grote tekst,deze uitschaklen
|
|||
|
|||
Hallo Truckdiver,
Ik ga kijken of dit de oplossing is. Bedankt voor je gedane moeite. Peter |
|
|||
|
|||
scherm te groot
Hallo Truckdiver,
Pilsje tegoed Nogmaals dank Peter |
|
|||
|
|||
Ik zat met hetzelfde probleem, bedankt voor de informatie.
Groeten Crissie |
|
|||
|
|||
Niks is leuker dan elkaar helpen.
|
|
|||
|
|||
scherm net te groot
Citaat:
Reglematig krijg ik mail met daarin een tekst bestandje dat net te groot is om te lezen. Een voorbeeld, de tekst is 9 kollommen breed en er zijn maar 7 kollommen zichtbaar, dit dus op mijn IPAD 2 Wi-Fi 64 gb 5.1.1 Leo |
|
||||
|
||||
Je kunt niet uitzoomen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey,
Bij mij is het ook iets raar.. ik heb precies mijn scherm verschoven.. Er staat aan de linkerzijde zo een grijze balk.. en nu weet ik niet hoe ik dat kan terugschuiven.. iemand? ik heb dat zoomen enzo ook al geprobeerd, maar bij alles wat ik doe blijft die grijze blak der staan.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2012 om 16:16 ---------- toevallig oplossing op mijn probleem? (a) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App icoontjes te groot voor scherm | jesje72 | Archief | 4 | 18-12-10 20:56 |
groot scherm op g3? | hansu | Chat en geruchten | 4 | 17-12-10 00:46 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|