Siri proxy kopen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat...maar de plug-in moet dan wel beschikbaar zijn op de Siri-server... Control Your Dreambox With Siri [SiriProxy Plugin] (Video) | sirihacks.net...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bestaat...maar de plug-in moet dan wel beschikbaar zijn op de Siri-server...
Control Your Dreambox With Siri [SiriProxy Plugin] (Video) | sirihacks.net |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja die had ik gezien, snap alleen niet helemaal (of zeg maar helemaal niet) hoe ik zoiets moet opzetten
|
|
||||
|
||||
@ Wally
Ik zag je post op het siri-support forum. Uiteraard werkt het weer opvragen ook in België met de "originele" siri. Probeer eens te zoeken naar "a place to eat", "how's the traffic" of "how do I get home" in belgië en laat eens weten of dat werkt met die google API. Ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
All three questions/queries came up empty... Ze snapt het gewoon niet... She must be blonde... Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze mag dan wel blond zijn...
Ze is niet bang voor een avontuurke... Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Voor degene die Siri Proxy willen zonder te betalen! Check hier hoe het moet: Zo installeer je Siri gratis op jouw iPhone 3Gs, iPhone 4 of iPod touch - AppleSpot
Helaas ben ik te laat en heb ik al betaald maar als ik naar de comments kijk lijkt het te werken.
|
|||
|
|||
dit werkt net gedaan
|
|
|||
|
|||
Pas op, gratis proxy slaan vaak je gegevens op en zijn vaak onstabiel
|
|
|||
|
|||
je hoeft niks huuren of kopen het is weg gegoid geld ,ik heb 3gs 32gig en spire derop en hij werkt al een maand heel af en toe hebje geen verbinding maar dat duurt paar seconden , hier kanje de proxy host en certifficaat halen ,instaleeren en veel plezier The Three Little Pigs | Siri Proxy :: Feed The Piggy aleen eerste keer vaker probeeren totje verbinding hebt,
groetjes |
|
|||
|
|||
Vandaag alle opties hier genoemd geprobeerd. Steeds weer noppes. Advies vanrebooten en opnieuw proberen was ik na enige uren spuugzat.
Totdat .... deze link perfect werkte .....gewoon in een keer. Siri is echt leuk Zo installeer je Siri gratis op jouw iPhone 3Gs, iPhone 4 of iPod touch - AppleSpot Veel plezier
|
|||
|
|||
ik hoop voor jullie dat niet opeens je facebook pass etc veranderd is
ik zit met google api servers werkt perfect zelfs beter als siri soms, binnenkort location services en mayby zelfs siri in het nederlands |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Spire/Siri op een 3GS is niet aan te raden. Ik heb het al terug verwijderd. Er bleef nog maar 4mb van het RAM geheugen over. Niet verwonderlijk dat alles begon te haperen. Laatst gewijzigd door quest1; 12-02-12 om 16:19. |
|
||||
|
||||
kan er me iemand een goede payserver geven met google api voor siri ?
Alvast bedankt wil nu eindelijk siri kis werkend krijgen. Die gratis servers betrouw ik nie echt . |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is 15$ eenmalig/lifetime of per maand of zo ?
Kan het niet vinden op die site. |
|
||||
|
||||
Eenmalig $15 -> lifetime
|
|
|||
|
|||
is het aan te raden om Spiri via Wi-Fi te doen of gewoon via 3G?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi Bomans, ik kijk nu op de site, ze vragen mijn (unieke) UDID.. Heb jij dit dus ook gegeven? Is dit safe? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Hebben ze nodig zodat je met je toestel gebruik kan maken van de proxy. Je kan dus geen ander toestel gebruiken (of de proxy delen met iemand) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spire Proxy Virus? | Antios | Jailbreak | 19 | 30-12-11 23:40 |
Proxy op school | tomk94 | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 18:29 |
|
|