Iphone 4S jailbreaken na het kopen ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik had een vraagje over het jailbreaken van je 4S Het ligt zo ,ik had eerst een iphone 3G en heb hem gejailbreakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S jailbreaken na het kopen ?
Hallo allemaal, ik had een vraagje over het jailbreaken van je 4S
Het ligt zo ,ik had eerst een iphone 3G en heb hem gejailbreakt etc dus ik weet er wel veel af . Daarna had ik een Blackberry , maar daar heb ik spijt van . Nou is me vraag , over 2 maanden loopt me abonnement af en ik ga dus een Iphone 4S halen . Maar welke firmware word er bijgeleverd , want stel je voor IOS 5.1 komt uit dan kan ik hem niet meer jailbreaken. Dan heb ik zegmaar niks aan me iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, je kan nooit weten dat ze zullen geleverd worden met iOS5.1
In de toekomst kijken kan nog niet. |
|
|||
|
|||
Niemand, behalve Apple, weet wanneer iOS 5.1 uitkomt. Gissen, raden en glazen-bol-kijken heeft dan ook weinig zin
Komt iOS 5.1 echter uit dan wordt binnen een paar uur na de release het vorige iOS niet meer ondertekend. |
|
||||
|
||||
Omdat er niets zinnigs over te zeggen is:
// Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Informatie over het kopen van de Apple iPhone | iCulture | Koopinformatie Nederland | 94 | 26-09-12 12:00 |
Iphone kopen in het buitenland | bobkun | iPhone algemeen | 1 | 30-11-11 20:29 |
iPhone: Iphone jailbreaken doet het niet | snakez | Jailbreak | 3 | 20-07-11 02:50 |
Ipod touch kopen, nu of wachten? meteen jailbreaken of niet? | Meikrekel | Archief | 2 | 06-05-09 22:49 |
Is de nieuwe iphone 3G het kopen waard? | dedafmonteur | Archief | 1 | 15-08-08 21:57 |
|
|