Iphone kopen in het buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik vertrek op korte termijn naar Azië en denk er over om een 4s te kopen. De plaatsen die ik in ieder geval aandoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen in het buitenland
Mensen,
Ik vertrek op korte termijn naar Azië en denk er over om een 4s te kopen. De plaatsen die ik in ieder geval aandoe zijn Kuala Lumpur en Hong Kong. Heeft iemand ervaring met de aanschaf in het buitenland? Zijn er aandachtspunten en is het sowieso aan te raden dit wel of niet te doen? Ik hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kennis van me heeft een iPad 3G 64gb gekocht in Thailand, scheelde zo'n 250 euro met Nederland.
Belangrijk is dat de iPhone simlockvrij is en verder moet je waarschijnlijk in NL een oplader kopen. Bij vertrek terug naar NL iPhone uit verpakking halen, anders heb je kans dat je nog invoerrechten en BTW moet betalen bij aankomst in NL. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. | cjj1992 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 28-06-13 11:28 |
iPhone: Iphone 4 in het buitenland | Angel89 | Jailbreak | 10 | 26-09-10 18:33 |
Ipad 3g, kopen in buitenland, hoe dan? | Ichneumon | iPad algemeen | 3 | 25-06-10 23:30 |
iPhone 3GS simlockvrij kopen in buitenland | DJ14 | Koopinformatie Rest van de wereld | 2 | 10-02-10 00:22 |
Ipod kopen in het buitenland | achgoku | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 08-03-08 11:43 |
|
|