MMS instellen Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb sinds kort een Iphone 4S 64GB wit en hij bevalt prima, op een puntje na en dat is het MMSen, het lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellen Iphone 4S
Beste,
Ik heb sinds kort een Iphone 4S 64GB wit en hij bevalt prima, op een puntje na en dat is het MMSen, het lukt me niet om foto's te ontvangen en/of te versturen.....wat doe ik verkeerd.? Heb een prepaid kaartje van T-Mobile... Alvast bedankt voor jullie reactie's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staan uw instellingen ingesteld zoals uwe apn enz....(moet van uwe provider dan zijn).
Toch bestaan er veel betere en goedkopere manieren om een mms te versturen, het is echter wel zo de andere personen ook nen iPhone, blackberry,android smartphone moeten hebben, dan kan je alles doen via whatsapp en dan kost het u geen geld ook, alleen een zeer zeer klein beetje data maar. |
|
|||
|
|||
Whatsapp is inderdaad goedkoper en makkelijker maar niet iedereen
heeft dat op z'n mobiel, jammer... Voor de rest kan ik niets aanpassen op de Iphone 4s, althans ik weet niet hoe, ik kan alleen met een schuifbalkje mobiele data aan of uit zetten.? |
|
||||
|
||||
Heb je MMS aan staan?
|
|||
|
|||
Citaat:
instellingen-algemeen-netwerk-mobiel datanetwerk-mms invullen dan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
een schuifbalkje aan of uit.? instellingen-algemeen-netwerk-mobiele data (schuifbalk)-dataroaming (schuifbalk)-persoonlijke hotspot (kan die niet vinden)- VPN (geen verbingding)-Wi-Fi. Zo staat het onder netwerk ingesteld...dus ik kan niets erbij zetten.? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit iets in moeten stellen tbv MMS op mijn iPhone (voorheen 3GS, nu 4S). Het werkt gewoon. Ik heb wel even gezocht of het ergens eventueel in te stellen is, maar ik kan het niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
echt mis, maar ja het is altijd wel makkelijk als die het doet.! |
|
|||
|
|||
volgens mij kan je de instellingen voor mms gewoon opvragen bij je provider
|
|
|||
|
|||
Nou, vandaag een telefoontje gekregen van Tmobile, ik moest een smsje sturen naar 1300 met ALL in het bericht, en wat krijg ik terug, uw telefoon toestel wordt niet herkend, Jesus.!
Dan zelf maar ff bellen naar Tmobile, ze hebben er lang over moeten nadenken, uw heeft een prepaid, uuh, ja.? Oja, ga ik even verder zoeken....mag toch eigenlijk geen verschil uitmaken of wel dan, Tmobile = Tmobile... Na lange tijd wist die het niet meer, en stelde voor de server bij Tmobile te resetten en ik moest dan de Iphone uitzetten en opnieuw opstarten, en dames en heren.! Laat dat nu geholpen hebben, Yes, eindelijk.....dus bedankt voor het meedenken en het is opgelost... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mms vodafone instellen | rollotomassi | Vodafone | 13 | 19-03-12 01:02 |
MMS instellen | wimzuidberg | iPhone algemeen | 7 | 06-01-11 16:25 |
MMS Instellen icm Hi | LonnekeG | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:56 |
MMS instellen Firmware 4.0 Beta | Marijk84 | iPhone algemeen | 0 | 21-06-10 10:30 |
|
|