Iphone jailbreaken doet het niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Iphone 3gs 32GB: - Hij stond op 4.1 officieel niet gejail breaked Ik dacht ik ga hem updaten en jailbreaken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone jailbreaken doet het niet
Hallo,
ik heb een Iphone 3gs 32GB: - Hij stond op 4.1 officieel niet gejail breaked Ik dacht ik ga hem updaten en jailbreaken op versie 4.3.3, uiteindelijk is de Iphone nu alleen maar in DFU mode en doet niks meer. - Ik heb via limera1n geprobeerd te jailbreaken maar dan komt hij in een loop van connected en disconnecten. - Via Itunes heb ik de official 4.3.3 rom proberen te updaten maar ik krijg error 3194 => de 3 oplossingen geprobeerd maar lukt alsnog niet om de rom te updaten. Wat moet ik nu doen? Ik kan alleen via Itunes versie 4.3.4 officieel updaten maar dat wil ik niet! Hoe kan ik ten eerste me Iphone op versie 4.3.3 krijgen en jail breaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zonder blobs voor 4.3.3 gaat dat volgens mij niet meer lukken. Probeer hem eerst op 4.1 te JB'en, dan shsh opslaan via Cydia, dan pas naar 4.3.3
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke op dit moment is de Iphone in DFU mode en blijft daarin, hij start niet meer normaal op alleen via Itunes om 4.3.4 te herstellen.
Wat moet ik nu doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Na jailbreaken doet internet het niet meer | nick-p | Archief | 9 | 23-12-09 10:29 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|