twee vragen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een ipad 1 met iso 4.3.3. En ja hij is gejailbreakt. ik heb een paar vraagjes aan jullie, kan ik nu mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
twee vragen
hallo ik heb een ipad 1 met iso 4.3.3.
En ja hij is gejailbreakt. ik heb een paar vraagjes aan jullie, kan ik nu mijn ipad zonder problemen updaten? zonder dat ik hem weer moet jailbreaken? vraag twee ik kreeg vandaag een mailltje van de waarschuwings dienst Dat apple een upadte heeft uitgebracht voor een beveligings lek. Is het nodig dat ik deze update doe , en kan dit op mijn ipad? Of is het onverstandig. Wacht op jullie reactie. Gr napoleon63 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na elke update moet je opnieuw jailbreaken.
De update die er nu is (4.3.4) maakt jailbreaken onmogelijk. |
|
||||
|
||||
Untethered is nog niet mogelijk (en zal ook wel niet komen), tethered wel (redsn0w 0.9.8b3 - "alleen voor kernel hackers").
|
||||
|
||||
Via cydia kun je pdfpatcher2 installeren. Het beveiligingslek waar de jailbreak gebruik van maakt is dan gesloten.
En je hebt nog je jailbreak. Een update of herstel met een officiële firmware betekent ook dat je de jailbreak er af haalt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Untethered-jailbreak - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee vragen van newbie over Redsn0w | albertvanderiet | Jailbreak | 6 | 14-11-10 13:22 |
Twee agenda's? | macamba | iPhone algemeen | 5 | 27-08-10 10:01 |
Twee vragen over ILLUMINE thema | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-05-10 00:24 |
Twee vragen over G3/G3S | dungeon | Archief | 1 | 02-08-09 22:56 |
Twee vragen!! | Nupa | Archief | 2 | 02-02-08 14:23 |
|
|