Twee agenda's? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een (T-Mobile) iPhone tot mijn beschikking. Nog even een maand via Vodafone, maar dan is dat abonnement ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twee agenda's?
Hallo,
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een (T-Mobile) iPhone tot mijn beschikking. Nog even een maand via Vodafone, maar dan is dat abonnement ook afgelopen. Dan ga ik helemaal over naar mijn nieuwe provider. Op dit moment zit ik veel te spelen met mijn iPhone. En dan treden kleine problemen op. Zo heb ik tijdens de installatie mijn Outlook agenda ingelezen. Vervolgens heb ik de iPhone geinstrueerd mijn agenda van de Exchange te halen. Nu heb ik dus twee keer afspraken erin staan. hoe haal ik nu mijn Outlook agenda weg? Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je al een antwoord op deze vraag?
groet
|
|||
|
|||
Nee. Ik heb het uiteindelijk zelf uitgevonden. Ik geloof dat ik uiteindelijk "gewoon" beide agenda's heb verwijdert, en vervolgens de agenda van de Exchange halen.
Tip: Ik heb nu ook prive afspraken in mijn agenda staand, die niet op de Exchange server komen. Daar ben ik nogal blij mee. Standaard worden nieuwe afspraken nu in mijn eigen agenda aangemaakt. De Exchange afspraken maak ik in Outlook |
|
|||
|
|||
Dank je.
kun je toelichten hoe je dat doet het onderscheid tussen exchange en outlook en hoe je dan er voor zorgt dat je alle afspraken ergen sin één agenda hebt voor het overzicht? groet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de duidelijkheid, de prive agenda staat louter en alleen op de iTelefoon. Voeg je de Exchange agenda toe aan de iTelefoon, zal je automagisch twee agenda's op je toestel hebben. |
|
|||
|
|||
dank je!
m vr gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
NA sync met I-Tunes twee dezelfde agenda's op i-Phone | ludovanderwinkel | iTunes | 2 | 28-04-10 19:55 |
Twee dezelfde agenda op i-Phone | ludovanderwinkel | iTunes | 1 | 27-04-10 22:45 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|