Beeld draait niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb os 5.01 en op zich werkt t goed. Alleen draaien foto's en video's niet meer. Hoe ik m ook draai, de beelden lijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beeld draait niet meer
Ik heb os 5.01 en op zich werkt t goed. Alleen draaien foto's en video's niet meer. Hoe ik m ook draai, de beelden lijken froozen. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? Het laatste wat ik heb gedownload is de appstore van cydia. Misschien komt t daardoor?
Btw ik heb ook ineens af en toe een nieuw symbool aan de bovenkant van het scherm. Heeft heeft veel weg van een slot met een rondje eromheen. Dat zou er best mee te maken kunnen hebben, maar ik weet niet waar het vandaan komt en hoe het werkt. Ik kan het niet weghalen of zo.
Laatst gewijzigd door tracker; 21-03-12 om 21:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hé timosha, super, tnx voor deze top. en nu werkt het weer. Top.
|
|
||||
|
||||
En omdat dit een bekende is:
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone | RvRG | iPhone algemeen | 7 | 15-02-12 13:11 |
Iphone 4 beeld kantelt niet meer | neoxfire | iPhone algemeen | 4 | 13-03-11 19:56 |
Beeld kantelt niet meer | Adrenaline0182 | iPhone algemeen | 2 | 18-01-11 10:55 |
scherm draait niet meer | bstevense | iPhone algemeen | 5 | 29-09-10 18:14 |
Beeld kantelt niet meer | Ikkersheim | iPhone algemeen | 6 | 11-07-10 09:51 |
|
|