Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk ineens op dat mijn als ik mijn scherm kantel, het beeld niet meedraait. Als ik een foto neem dan kan ik het toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone
Ik merk ineens op dat mijn als ik mijn scherm kantel, het beeld niet meedraait. Als ik een foto neem dan kan ik het toestel wel horizontaal houden terwijl het beeld meedraait, maar de genomen foto blijft in de stand staan zoals ik ze getrokken heb. Ik heb via mijn iTunes een herstel uitgevoerd, zonder resultaat.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
en heb je rotatievergrendeling uitstaan? dubbelklik op de homebutton en dan naar links?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb je zo n waterpas app?: zonee, download die even en kijk of die wel werkt, volgens mij heeft t met je gyrometer te maken. volgens mij is dat t zelfde toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
schermkanteling geblokkeerd
Ik heb hetzelfde probeem met mijn iPhone 3. Er staat een icoon boven in het scherm dat aangeeft dat de schermkanteling is vastgezet, maar ik heb geen idee hoe dat gedaan is en kan het ook niet verwijderen.
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2012 om 11:59 ---------- Waterpas app geinstalleerd; werkt goed. Rotatievergrendeling staat aan, maar ik heb dus geen idee hoe ik die eraf moet krijgen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat lukt zo niet. Ik krijg het icoontje nl niet in beeld!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2012 om 12:12 ---------- gelukt! Ik keek duidelijk niet goed. Thks! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's roteren ongewenst bij presentatie-niet bij kantelen iPad us | ABKtje | iPad algemeen | 6 | 05-05-14 09:11 |
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet | woutervandenberg | iPhone algemeen | 1 | 15-04-10 23:35 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
video draait niet mee | easydone | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-09 15:06 |
Accelerometer draait niet mee bij het lopen | Relaxman93 | iPhone algemeen | 0 | 22-07-08 19:11 |
|
|