Iphone 4 ios 5.1 downgrade 5.0.1 geslaagd. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jantje123 Beste mensen, Zojuist heb ik een geslaagde downgrade gedaan van 5.1 naar 5.0.1 Dit heb ik gedaan: Volg deze handleiding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je eventueel een guide kunnen maken hoe ik dit moet doen? Wou dit ook doen maar lukt mij maar niet en heb de shsh niet van 5.0.1 ;s Heeft iemand anders dit ook al geprobeerd? Alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want in de link die deze topicmaker gaf, staat dat je je device moet jailbreaken maar moet 'pointen' naar 5.0.1, maar hoe kan dat als je 5.1 erop heb staan? en dan zegt ie dat ie in recovery mode komt te staan... heb ik nog nooit gehad tijdens jailbreaken.. Laatst gewijzigd door DJesse; 03-05-12 om 22:53. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Mijn iphone 4 met 5.1 is al gejailbreakt maar nu wil ik hem downgrade maar nu moet ik bij stap hem pointen naar 5.01 maar hoe doe ik dit??? |
|
|||
|
|||
wie kan mij helpen
ik heb die SHSH-BLOBS van 5.0.1 of lager die heb ik niet
en ik heb nu 5.1 en ik wil die graag downgraden weet iemand doe ik het kan downgraden zonder die SHSH-BLOBS te gebruiken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 mei 2012 om 04:12 ---------- mensen die 5,1 hebben kunnen gewoon hun iphone jailbreken maar dan mag je je iphone niet uitzetten of battrijleeg laten want dn gaat die vast lopen bij de appel logo en dan moet je het weer opnieuw installeren of gelijk met redsnow jailbreken |
|
||||
|
||||
Zonder SHSH blobs kan niet.
En dat er een tethered 5.1 jailbreak is voor sommige devices is al langer bekend.
|
|||
|
|||
Dat is nieuw.
|
|
|||
|
|||
is dit ook voor de iphone 4s?
|
|
|||
|
|||
Iemand ook een beschrijving hoe je downgrade van 5.1 naar 5.0.1 via een mac ipv een windows PC?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ga morgen effe Windows op de mac zetten. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hallo
ik heb hier een iphone 4 met 5.1.1 - BB = 04.12.01 . ik wou deze graag downgrade naar 5.0.1 zodat ik deze untethered kan jailbreaken. volgens tinyumbrelle zijn er aleen blobs voor 4.3.5 wat te doen nu ? want als ik het goed begrijp dan zou ik door een downgrade naar 5.0.1 gaan, maar zit ik wel nog op 04.12.01 alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Je kunt dus alleen naar 4.3.5...
|
|
|||
|
|||
ok, als ik nu dan tethered jailbreak 5.1.1 kan ik dan later untethered eroverheen doen ?
of moet dan weer een restore gedaan worden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en de downgrade naar 5.0.1 zonder shsh voor iphone 4 werkt niet ?(die van de link hierboven) of kan dit niet omdat mijn huidige baseband te hoog is...
|
|
|||
|
|||
Iemand hier nog succes mee gehad in de afgelopen dagen?
Ik zit met een iPhone 4, iOS 5.1. Laatst gewijzigd door bondt; 31-05-12 om 11:54. Reden: Hardware toegevoegd. |
|
||||
|
||||
Voor wie is dit nog relevant nu er een 5.1.1 untethered jailbreak is?
Om welke reden dan? |
|
||||
|
||||
Mij is het perfect gelukt maar heb wel de blobs.
Ik gebruik MyLocation voor Gps weather thema's en dat werkt dus niet op de 5.1.1 vandaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 op ios 5.0.1 downgrade doen | Tommyyke | Jailbreak | 4 | 04-12-11 11:12 |
Handleiding iPhone 4 downgrade iOS 5 to 4.X (Mac) | Scirocco | iPhone algemeen | 13 | 25-10-11 16:27 |
iPhone 3G: iPhone 3g iOS 3.1.3 baseband 05.14.02 downgrade/unlock? | fets | Unlock | 2 | 11-11-10 14:44 |
iPhone: iPhone 4 Downgrade ios 4.1 naar 4.0.1 | BytesNL | Jailbreak | 5 | 01-10-10 23:04 |
|
|