iPhone 3G gaat niet meer aan nadat batterij leeg ging! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal. ik heb 'n iPhone 3G (wit) 16GB en zowat een uur geleden viel m'n iPhone uit omdat de batterij leeg was. (Hoewel hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G gaat niet meer aan nadat batterij leeg ging!
hey allemaal.
ik heb 'n iPhone 3G (wit) 16GB en zowat een uur geleden viel m'n iPhone uit omdat de batterij leeg was. (Hoewel hij wel in de lader zat) maargoed! nu krijg ik 't batterij logotje in beeld (wat ik al een uur krijg) maar hij gaat niet aan (of ik krijg 't apple teken niet in beeld). laatst waar ik mee bezig was (dus voordat ie uitviel): - Thema downloaden via Cydia (die half was gedownload). - Via Winterboard proberen 't half gedownloade thema te gebruiken. - (Hij moet nu Respringen), en dat deed ie gewoon normaal hoewel hij daarna na 1minuut uitging (batterij was 1%). Hoe krijg ik hem nu aan is mij de vraag ? Alvast bedankt wie mij allemaal geholpen heeft! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
reboote met redsnow?
Zelfde programma waar je hem ook mee hebt gejailbreakt! |
|
|||
|
|||
ik heb hem niet gejailbreakt...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja maar ik heb het niet gedaan.
heb het laten doen in 'n winkel! |
|
||||
|
||||
"Ah, dat kan natuurlijk ook"...
|
|
|||
|
|||
Maar wat moet ik nu doen dan ?
|
|
||||
|
||||
In DFU mode zetten, als nieuw herstellen en opnieuw jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
meen je die?
Is er geen ander methode ? |
|
|||
|
|||
download redsnow dit kan nooit moeilijk zijn, google redsnow intypen en downloaden mer.
Je start het programma en gaat naar extra's en hier staat reboote bij Als dit niet lukt dan zal je hem inderdaad moeten herstellen en vervolgens opnieuw moeten jailbreake |
|
|||
|
|||
iTunes kan apparaat niet vinden ...
|
|
|||
|
|||
heb je geprobeerd met redsnow?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heeft de winkel op jouw toestel een tethered jailbreak uitgevoerd? Of kan je iPhone wel zelfstandig opstarten (uit en aan zetten)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nouja heb hem net naar de maker gebracht.
toch heel erg bedankt allemaal ! -opgelost- |
|
|||
|
|||
De maker zei dat de probleem bij de lader van de iPhone was.
hij zei dat ie 'n beetje nat van binnen was ( Laad gedeelte aan de onderkant ). en dat klopt was aan het praten in de regen ... niet zo slim nee! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone 4 heel snel leeg, Iphone blijft niet uit, springt meteen weer aan | aalbeek9 | iPhone algemeen | 2 | 06-02-12 20:08 |
Iphone uit en ging niet meer aan | jailbreakme | Archief | 3 | 08-03-11 21:08 |
Iphone gaat niet meer uit + Batterij vraagje | avdwerf | iPhone algemeen | 13 | 07-05-09 23:57 |
Batterij gaat leeg als iPhone uitstaat? | deolieman | iPhone algemeen | 9 | 26-04-09 10:55 |
|
|