nieuwe redsnow beta 7 en re-JB 5.0.1 4s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een 4S met 5.0.1 JB en wil graag een volledige herinstallatie doen ivm met instabiliteit mbt bepaalde mobile substrate plugins. Nu weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe redsnow beta 7 en re-JB 5.0.1 4s
Ik heb nu een 4S met 5.0.1 JB en wil graag een volledige herinstallatie doen ivm met instabiliteit mbt bepaalde mobile substrate plugins. Nu weet ik dat itunes fw 5.0.1 niet meer signeert, dus een restore uitvoeren naar 5.0.1 kan niet. Een upgrade naar 5.1 is dan verplicht binnen itunes.
Nu vraag ik met het volgende af, als ik op de iphone zelf alle fabrieksinstellingen terug zet, dan moet het toch mogelijk zijn om opnieuw met Abysnth - of sinds gister ook met de nieuwe beta van Redsnow - 5.0.1 opnieuw te jailbreaken? Of is bovenstaande "restore" procedure op de iphone zelf, niet hetzelfde als een restore uitvoeren binnen iTunes? Heeft iemand dit helder? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is helemaal niet hetzelfde, helaas. En als je een iDevice met een JB gaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen vanaf het toestel zou je wel eens serieuze problemen kunnen krijgen.
|
|
|||
|
|||
.... Ik zag (eer)gisteren een update voor MobileSubstrate in Cydia.
Al geprobeerd te updaten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ate-cydia.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Jailbraik. ipod touch 2g en 3g (windows) met nieuwe redsnow (beta) | gtsonny | Jailbreak | 5 | 28-09-10 08:46 |
|
|