Redsnow.exe Crasht bij uploading first stage discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 2 iPhones, - iPhone 4S , 5.1 geen jailbreak - iPhone 4 , 5.1 geen jailbreak Ik heb geen vragen over mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Redsnow.exe Crasht bij uploading first stage
Hallo,
Ik heb 2 iPhones, - iPhone 4S , 5.1 geen jailbreak - iPhone 4 , 5.1 geen jailbreak Ik heb geen vragen over mijn iphone 4s, maar wel over mijn iphone 4. Ik wil mijn iphone 4 tethered jailbreaken, maar telkens als ik redsnow start en op jailbreak druk, krijg ik een melding van windows dat redsnow.exe onverwacht is gestopt. Hieronder de fixes die ik heb geprobeerd maar het probleem niet hebben verholpen : - Compatibiliteitsmodus win 95 + - Als administrator - Affiniteit instellen Ik hoop dat jullie een fix voor mij hebben. Als jullie foto's nodig hebben, dan kan ik ze wel voor jullie uploaden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
welke windows versie draai je op ? welke redsnow gebruik je ? ik heb betere ervaringen met sn0wbreeze 2.9.3
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone3g zit vast bij redsnow uploading ramdisk | schocky | iPhone algemeen | 14 | 01-08-11 14:46 |
Alle iDevices: Als ik redsnow download staat exe file er niet in !! | crewke | Jailbreak | 6 | 26-06-09 18:27 |
agenda en uploading | luc750 | iTunes | 0 | 15-08-08 17:39 |
|
|