ios 5.1.1 jailbreak ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb zojuist mijn iphone4 <gejaibreakt> geupdate van 5.0.1 naar 5.1.1 is er al een jailbreak voor 5.1.1 zo nee kan ik hem dan downgraden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 5.1.1 jailbreak ?
ik heb zojuist mijn iphone4 <gejaibreakt> geupdate van 5.0.1 naar 5.1.1
is er al een jailbreak voor 5.1.1 zo nee kan ik hem dan downgraden naar 5.0.1. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De jailbreak is er niet en zal er waarschijnlijk voorlopig nog niet komen.
Downgrade is zover ik weet niet mogelijk |
|
||||
|
||||
Downgraden kan sinds vandaag MITS je op tijd je SHSH blobs hebt opgeslagen.
De in de maak zijnde jailbreak van pod2g (b)lijkt ook op 5.1.1 te werken. |
|
|||
|
|||
Je kan die 5.1.1 toch tethered jailbreaken, of zie ik nou ineens door de bomen het bos niet meer
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En met old boothrom iphone kan ik hem dan wel jailbreake?
En ultrasnow zal ook wel nog niet werken bij 5.1.1. En dan nog een domme (denk ik dan) vraag wat is het voordeel van 5.1.1 Van gelukkig 5.1 gebruiker (gejailbreakt untethered) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Niet echt dus, betalen etc doe ik niet via mijn iphone
voor de rest niks anders? geen voordeel dus om te update! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|