Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoveel verstand heb ik er niet van, misschien kan iemand anders hier op inspringen. Maar ik neem aan dat dat kan, waarom niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoveel verstand heb ik er niet van, misschien kan iemand anders hier op inspringen. Maar ik neem aan dat dat kan, waarom niet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat is een OTA update?
|
|
||||
|
||||
OK? En als je dit dan 'gewoon' via iTunes doet (is mij om het even), dan kan het dus wel zoals hierboven beschreven?
|
|
|||
|
|||
Foutieve aanname
Bij een OTA update gaat de procedure trachten dingen te updaten die meer staan waar ze moeten staan. En die dingen staan niet meer waar ze moeten staan omdat ze "gestashed" zijn. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2012 om 14:24 ---------- Via iTunes kan het met een "herstel". |
|
|||
|
|||
Na lang aarzelen toch succesvol de Absinthe 2.0 uitgevoerd op de iPod Touch 3g . Zag wel pas cydia , als teken dat de jb gelukt was m.i. na een herhaling van de procedure . Aan de ontwikkelaars van de jb methode Absinthe 2.0 en aan de vrijwilligers die deze site beheren : hartelijk dank .
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik Absinthe open krijg ik deze foutmelding:
Sorry, the attached device is not supported Ik probeer een Iphone 3GS te jailbreaken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staat blijkbaar versie 5.1 op (dacht dat dit gelijk was aan de 5.1.1)
Kan ik een jailbreak uitvoeren voor deze versie? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een jailbreak voor 5.1?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een 3GS 8GB wilde hem jailbreaken maar iederekeer als ik het doe ben ik al mijn icoontjes kwijt zoals instellingen en bellen echt alles, gelukkig met tiny umbrella weer orgineel gekregen maar ik wil hem wel graag jail breaken heeft iemand een idee wat ik fout doe ( JB met absinthe 2.0.4) PS heb volgens mij echt JB uitgevoerd zoals in de handleiding staat.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vraagje ;
Ik weet niet of ik in het juiste draadje post, maar heb een probleempje dat wellicht eenvoudig op te lossen valt. Heb gisteren een tweedehands iPhone 4S gekocht, er zat een jailbreak op (5.1.1). Wat mij niet verteld was, was dat die jailbreak thetered was. iPhone per ongeluk uitgezet, resultaat : alle Cydia apps staan nog op m'n scherm, maar wanneer ik er op druk willen ze niet openen. Is de jailbreak helemaal weg? Heb al geprobeerd om gewoon met Absinthe een untheterd jb uit te voeren, maar als ik probeer zegt hij "device already jailbroken". Weet iemand de snelste/beste manier om opnieuw een (liefst unthetered) jb te bekomen, liefst met behoud van alle Cydia apps? Alvast bedankt ! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is wel degelijk een 4S (model MD258D). Ik ben alleen niet zeker of hij thetered is gejailbreakt, ik stel enkel en alleen vast dat cydia (en alle overige apps) het niet meer doet nadat ik hem heb gereboot. Iemand? |
|
||||
|
||||
Kan zijn dat een of andere cydia tweak je telefoon verpest. Even backuppen en herstellen is ook een mogelijkheid. Ik denk dat die dan na toebehoren werkt.
|
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|