Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door inZ- Zeer vreemde dingen die ik hier lees Het is wel degelijk een 4S (model MD258D). Ik ben alleen niet zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Stond bij ook tussen de lijst van geïnstalleerde apps |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op de iPhone van m'n vader draait op dit moment 5.1. Hij wilt graag ook een jailbreak. Echter kan ik de telefoon alleen updaten naar 6.0. Is er nog een andere manier om 5.1.1 erop te krijgen? Of is 5.1 ook eenvoudig te jailbreaken via genoemde manier?
ps het gaat om een iphone 4 |
|
||||
|
||||
Alleen als je de SHSH blobs voor 5.1.1 van dat toestel op tijd hebt opgeslagen:
http://blog.iphone-dev.org/post/3186.../blob-o-riffic
|
|||
|
|||
Provider unlock en jailbreak
Hallo
iPhone 4,door de provider unlock gemaakt (na 1 jaar) Ik wil hem gaan jailbreaken, met Absinthe. Mijn vraag: is er een verschil als je Jailbreak uitvoert op een uit de fabriek unlocked toestel, of door de provider g'unlocked toestel? Het gaat er om, als ik een jailbreak gaat uitvoeren,dat hij niet wordt weer gelocked. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thanx voor de snelle reactie
|
|
||||
|
||||
Iphone S4 met OIS 7.1.1 en software 5.2, hoe kan ik die jailbreaken, zie hem nergens staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan ik mijn ihone dan naar een andere IOS omzetten en hem dan jailbreaken en als dan kan hoe doe ik dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
jammer, dank je wel. Komt er in toekomst
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2014 om 14:19 ---------- nog wel een jailbreak voor denk je? |
|
|||
|
|||
Voor iOS 7.1.1 zal er wel geen jailbreak meer uitkomen. Misschien volgend jaar voor iOS 8. Dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
|
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|