Absinthe 2.0.2 herkent mijn iPhone 4 niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier hetzelfde met een ipad 1 heb ook die bitch erop is er al een oplossing??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde met een ipad 1 heb ook die bitch erop
is er al een oplossing?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alternatief kan je ook Redsn0w 0.9.12b1 proberen. Die verbinding kan Little Bitch niet blokkeren (zo slim is ze nu ook weer niet). http://blog.iphone-dev.org/ |
|
|||
|
|||
little bitch stat helemaal uit!!??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juni 2012 om 20:59 ---------- redsnow lijkt oké bedankt!! zover |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt nu nog mijn apps!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik kan zosnel de vereiste cydia componenten niet vinden om mijn apps terug te zetten?
kunnen jullie mij linken bvd |
|
|||
|
|||
Beste Timosha, bitch er nu echt uit, resultaat vragen om password itunes backup. 2 dagen zoeken geen resultaat. Absinthe verwijderd en 0.9-12b1 van redsnow geprobeerd. Haverwege stop met code 2000. Ipsw opnieuw met herstel iphone. Alles werkt weer. Absinth of redsnow voor een ieuwe poging.?
|
|
|||
|
|||
Jouw Mac is nog een beetje bitchy denk ik
Gebruik Redsn0w 0.9.12b1 maar want die gebruikt de iTunes restore/backup functies niet als je Redsn0w in DFU mode gebruikt. /offtopic/ Als de JB gelukt is moeten we onder de OS X motorkap duiken. Ik zal je dan per PB instructies geven om Little Bitch definitief te verwijderen inclusief de Kernel Extensies (kext). /ontopic/ |
|
|||
|
|||
ok,nog een vraag ik kan ModMiy niet vinden
ook kan ik niet bij het opstartscherm van cydia MyWi 5.0 vinden! krijg een melding Pakket onvindbaar ik moet supplementaire bronnen toevoegen en laat ik nu net een par bronnen weggegooid hebben kan iemand mij vertellen hoe ik het weer netje oporde krijg zonder een nieuwe JB uit te voeren BVD |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? | lobarlabel | iTunes | 9 | 01-11-11 15:53 |
Windows Herkent mijn iphone niet | JailbreakerPro | iPhone algemeen | 25 | 05-07-11 17:05 |
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer | lezertjes | iPhone algemeen | 2 | 23-07-10 18:34 |
|
|