Photo album discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4 verschillende albums en dat probeer ik te veranderen. Helaas kan ik niet deleten in Fotoarchiv en Ipod Photo Cache. Waarom kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Photo album
Ik heb 4 verschillende albums en dat probeer ik te veranderen. Helaas kan ik niet deleten in Fotoarchiv en Ipod Photo Cache.
Waarom kan ik daar alleen maar bewerken, maar een foto deleten kan ik niet. Ook kan ik een folder niet via de pc inzien. Itunes kan dat ook niet. heeft iemand een tip of idee?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album | Berdientje01 | Muziek, foto & video | 2 | 14-03-12 21:29 |
Foto: Photo album net als bij IPAD? | themasterf | Muziek, foto & video | 0 | 15-04-11 09:26 |
Windows: Album niet herkend als 1 album | Maurice013 | iTunes | 12 | 10-03-11 13:41 |
picture mapje weg in photo album | Amien | Muziek, foto & video | 0 | 22-06-10 10:23 |
|
|