Backup password ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Door een andere update moet ik opnieuw me iPhone jailbreaken, maar nu als ik wil jailbreak zegt ie dat ik eerst mijn password ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup password ?
Hallo iedereen,
Door een andere update moet ik opnieuw me iPhone jailbreaken, maar nu als ik wil jailbreak zegt ie dat ik eerst mijn password in itunes moet uit zetten *zie foto* Weet iemand hoe ik dat password kan uitzetten ? Alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het wachtwoord voor je lokale backups in itunes of je device lock..
connect je idevice klik op jecdevice scroll naar beneden bij backups tik backups coderen uit |
|
|||
|
|||
Ik wil een jailbreak uitvoeren als ik het programma absinthe open en dan jailbreak wil doen krijg ik deze melding zoals op de foto.
Ik moet het wachtwoord/password uitzetten in me itunes, maar ik weet niet hoe dat moet ? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2012 om 21:17 ---------- Citaat:
Ik snap niet hoe het moet sorry . Ik moet de iphone aanzetten en dan erop klikken en dan moet ik naar beneden gaan en backups zien, maar dat zie ik nergens. Kun je me verder helpen aub ? Laatst gewijzigd door siem86; 10-06-12 om 22:17. |
|
|||
|
|||
het gaat om je backup wachtwoord.
zodravjevop je device klikt links in het menu, kun je iets verder naar beneden, dus ondercee knoppen voor "herstel" en "firmware upgraden" naar het kopje Backup gaan, hier zijn 2 vinkjes, backups via icloud of lokaal wilt opslaan. als je lokaalcaanvinkt, kun je daaronder je backups ook vergrendelen of coderen. dit moet uitgezet worden |
|
|||
|
|||
Beste Dutchgio,
Ik heb het nu gezien bedankt, maar als ik het vinkje uit wil doen, dan moet ik een wachtwoord invoeren en ik heb daar nooit een wachtwoord voor aangemaakt. Hoe kan ik dit wachtwoord nu achterhalen ? |
|
|||
|
|||
hm.vprobeer eens
admin 0000 leeg laten |
|
|||
|
|||
Beste Dutchgio,
Die werken alle 3 niet. Ik heb ook al op internet gezocht, maar ik kan niks vinden. |
|
|||
|
|||
dan ben je helaas je backup kwijt...
|
|
|||
|
|||
Mijn bestanden staan gewoon op me iPhone, maar ik kan geen jailbreak doen omdat ie dit aan geeft wat ik hier allemaal beschrijf ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juni 2012 om 10:58 ---------- Als ik precies deze handleiding volg --> Handleiding: jailbreak iOS 5.1.1 met Absinthe 2.0.1 voor iPhone, iPod touch en iPad (jailbreak) Dan doe ik eerst een back-up maken op icloud en dan doe ik wis alle inhoud en instellingen en dan lukt de jailbreak, maar ik krijg mijn back-up niet terug via icloud hij geeft geen melding op me iphone van reservekopie terug zetten .. Nu heb ik de ipsw van iPhone3,1_5.1.1_9B206_Restore erop staan en daar geeft ie de melding wel dat ik mijn reservekopie kan terug zetten van icloud en nu zit ik zonder jailbreak.. Is er geen oplossing doe ik iets verkeerd ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Verschil tussen backup en backup | philippefeij | iTunes | 2 | 28-12-11 20:04 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Windows: Nieuw backup werkt niet zonder oud password | nlrela | iTunes | 1 | 24-09-11 14:52 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Password onthouden | yingie | iPhone algemeen | 0 | 25-11-08 02:06 |
|
|