Gaat de garantie er af? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Als je je Ipod of een andere iDevice gaat Jailbreaken, gaat dan de garartie er af? Want ik wil het doen maar ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hoi,
Als je je Ipod of een andere iDevice gaat Jailbreaken, gaat dan de garartie er af? Want ik wil het doen maar ik wil het zekker weten. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? | adamba | iPhone algemeen | 4 | 24-04-12 12:07 |
IPHone 3GS (AT&T) gaat niet meer aan. Garantie? | Roy-776 | Koopinformatie USA | 6 | 22-02-11 22:46 |
België: Gaat dit nog onder de garantie vallen ? | Jeroenz | Overige providers België | 7 | 07-02-10 01:03 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | T-Mobile | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|