//

moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w

moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone 3gs m.b.v. redsn0w naar OS 5.1.1. geupdated (toestel was gelocked). Dit proces is goed verlopen en de iphone werkt goed, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-12, 12:32
adboer adboer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 18
Standaard moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w

ik heb mijn iphone 3gs m.b.v. redsn0w naar OS 5.1.1. geupdated (toestel was gelocked). Dit proces is goed verlopen en de iphone werkt goed, maar na het afsluiten en opnieuw opstarten moet ik constant rebooten via redsn0w (extras, just boot tethered right now). Toestel blijft hangen in het appeltje zonder deze redsn0w hulp. Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik het verhelpen? Graag advies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-12, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt een tethered jailbreak uitgevoerd. Installeer met Cydia Rocky Racoon om de jailbreak untethered te maken.

Succes gewenst
  #3  
Oud 17-06-12, 13:15
adboer adboer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 18
Standaard

Fantastisch het werkt perfect, dank. Komt toch bij mij de vraag op waarom je een tethered omgeving in stand zou houden? Nogmaals dank voor de snelle reactie.
  #4  
Oud 17-06-12, 13:16
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Vergeet even deze oude - want achterhaald - jailbreak met redsn0w.
En voer een nieuwe jailbreak uit met Absinthe.

Je bent dan weer helemaal bij en kan vanaf nu je iPhone gewoon starten zonder computer.
  #5  
Oud 17-06-12, 13:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adboer Bekijk bericht
Komt toch bij mij de vraag op waarom je een tethered omgeving in stand zou houden?
Als je de laatste versie van Redsn0w had gebruikt dan was de jailbreak meteen untethered geweest

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 13:19 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Bekijk bericht
Je bent dan weer helemaal bij en kan vanaf nu je iPhone gewoon starten zonder computer.
Dat heeft hij toch gedaan met Rocky Racoon (die ook in Absinthe zit)
  #6  
Oud 17-06-12, 14:46
adboer adboer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 18
Standaard

allen dank, weer wat geleerd. Het was mij vooral te doen om de vraag waarom het eindresultaat een tethered omgeving werd opgeleverd door Redsn0w. Schijnbaar zijn er gebruikers die dit ook acceptabel vinden, mij lijkt het altijd onhandig.
  #7  
Oud 17-06-12, 16:46
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adboer Bekijk bericht
allen dank, weer wat geleerd. Het was mij vooral te doen om de vraag waarom het eindresultaat een tethered omgeving werd opgeleverd door Redsn0w. Schijnbaar zijn er gebruikers die dit ook acceptabel vinden, mij lijkt het altijd onhandig.
Redsn0w had al een tethered jailbreak voor bepaalde toestellen, toen er nog geen untethered jailbreak voor de eindgebruiker beschikbaar was. (Natuurlijk willen deze mensen liever een untethered jailbreak)
Voor sommige eindgebruikers wegen de nadelen niet op tegen de voordelen en verkiezen dus een tijdelijke tethered jailbreak

Absinthe is de untethered jailbreak voor de mensen die al lang wachtten en geen tethered jailbreak wilden.
Tegelijkertijd werd Rocky Racoon via Cydia beschikbaar voor hen die al een tethered jailbreak hadden.

Het zijn dus persoonlijke redenen waarom iemand wel (of juist niet) voor een tethered jailbreak kiest
  #8  
Oud 17-06-12, 16:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Absinthe is de untethered jailbreak voor de mensen die al lang wachtten en geen tethered jailbreak wilden.
Tegelijkertijd werd Rocky Racoon via Cydia beschikbaar voor hen die al een tethered jailbreak hadden.
"Rocky Racoon" is de untethered payload die ook door Absinthe 2.0.x wordt gebruikt (en ook door de laatste Redsn0w).

  #9  
Oud 17-06-12, 18:13
adboer adboer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 18
Standaard

iedereen bedankt voor de uitleg, geschiedenis en de tips over (un)tethered jailbreak
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven thefreeze Unlock 3 05-12-10 22:11
iPhoto blijft opstarten als ik mijn iPhone insteek Puck84 iTunes 0 19-09-10 16:57
iPod app op 3gs sluit steeds na opstarten MBB iPhone Apps 0 23-07-10 14:16
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? bassiejjj Unlock [archief] 4 14-04-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.