moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone 3gs m.b.v. redsn0w naar OS 5.1.1. geupdated (toestel was gelocked). Dit proces is goed verlopen en de iphone werkt goed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w
ik heb mijn iphone 3gs m.b.v. redsn0w naar OS 5.1.1. geupdated (toestel was gelocked). Dit proces is goed verlopen en de iphone werkt goed, maar na het afsluiten en opnieuw opstarten moet ik constant rebooten via redsn0w (extras, just boot tethered right now). Toestel blijft hangen in het appeltje zonder deze redsn0w hulp. Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik het verhelpen? Graag advies.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt een tethered jailbreak uitgevoerd. Installeer met Cydia Rocky Racoon om de jailbreak untethered te maken.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Fantastisch het werkt perfect, dank. Komt toch bij mij de vraag op waarom je een tethered omgeving in stand zou houden? Nogmaals dank voor de snelle reactie.
|
|
|||
|
|||
Vergeet even deze oude - want achterhaald - jailbreak met redsn0w.
En voer een nieuwe jailbreak uit met Absinthe. Je bent dan weer helemaal bij en kan vanaf nu je iPhone gewoon starten zonder computer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 13:19 ---------- Dat heeft hij toch gedaan met Rocky Racoon (die ook in Absinthe zit) |
|
|||
|
|||
allen dank, weer wat geleerd. Het was mij vooral te doen om de vraag waarom het eindresultaat een tethered omgeving werd opgeleverd door Redsn0w. Schijnbaar zijn er gebruikers die dit ook acceptabel vinden, mij lijkt het altijd onhandig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor sommige eindgebruikers wegen de nadelen niet op tegen de voordelen en verkiezen dus een tijdelijke tethered jailbreak Absinthe is de untethered jailbreak voor de mensen die al lang wachtten en geen tethered jailbreak wilden. Tegelijkertijd werd Rocky Racoon via Cydia beschikbaar voor hen die al een tethered jailbreak hadden. Het zijn dus persoonlijke redenen waarom iemand wel (of juist niet) voor een tethered jailbreak kiest |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iedereen bedankt voor de uitleg, geschiedenis en de tips over (un)tethered jailbreak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven | thefreeze | Unlock | 3 | 05-12-10 23:11 |
iPhoto blijft opstarten als ik mijn iPhone insteek | Puck84 | iTunes | 0 | 19-09-10 17:57 |
iPod app op 3gs sluit steeds na opstarten | MBB | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 15:16 |
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? | bassiejjj | Unlock [archief] | 4 | 14-04-08 22:37 |
|
|