//

Springboard crash?

Springboard crash? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb ongeveer 3 weken geleden mijn ipod touch 4 gejailbreakt en voor een tijdje krijg ik deze irritante crash waarbij mijn ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-12, 21:54
phantomcraft phantomcraft is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Privè
Berichten: 10
Standaard Springboard crash?

Hallo mensen, ik heb ongeveer 3 weken geleden mijn ipod touch 4 gejailbreakt en voor een tijdje krijg ik deze irritante crash waarbij mijn ipod aan en uit gaat en dan staat er: springboard has crashed mobilesubstract has not caused this problem it has protected you from it. En dan zijn al mijn tweaks enz disabled en dan zit ik in een safemode, om weer in de normale modus to komen moet ik rebooten. Weet iemand dit te fixen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-12, 05:50
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Wat heb je het laatst geïnstalleerd voordat de crashes begonnen,dat er anders eens proberen afgooien
  #3  
Oud 26-06-12, 08:57
phantomcraft phantomcraft is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Privè
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Wat heb je het laatst geïnstalleerd voordat de crashes begonnen,dat er anders eens proberen afgooien
Erg bedankt! Het lag aan de barrel tweak
  #4  
Oud 14-07-12, 11:33
AppleHacks AppleHacks is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 9
Standaard

Kan iemand mij helpen??

Ik had echt geen problemen met het jailbreaken, maar toen ik na 2 weken een app ging downloaden en klaar wat zette ik hem uit omdat hij lekte dus ik zette hem uit en deed hem weer aan bleef hij de hele tijd op de apple logo staan??

Kan iemand mij helpen?

P.S als je je iPod Touch 4G heb gejailbreakt heb je dan nog garantie of dat niet meer??
  #5  
Oud 14-07-12, 11:46
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Ik weet niet wat je bedoelt met lekte,misschien eens aan iTunes koppelen
En garantie je moet hem zien te herstellen naar fabrieks instellingen en dan is er volgens mijn kennis niks aan de hand
Waarschijnlijk is hij helemaal niet stuk maar blijft hij gewoon ergens vast hangen
Desnoods eens op een andere pc proberen koppelen,had ik van de week trouwens ook
Ik hoop dat je er iets aan hebt en succes

Grtz
  #6  
Oud 14-07-12, 12:41
AppleHacks AppleHacks is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 9
Standaard

Ja mijn iPod Touch deed ik uit en toen ik hem weer aan deed blijft hij de hele tijd op het apple logo staan als je hem opstart en daar komen geen laad tekens bij!!

Ik heb stappen gevolgd van youtube van 5 sec. turn of button ingedrukt houden daarna
- 10 sec. homebutton erbij vasthouden en de turn of button
- 5 sec. de homebutton nog loslaten toen ging hij even uit en daarna bleef hij er weer op staan??

Dus Flipke1405 ik kan het ook niet meer herstellen en ook niet sync. op iTunes??!!

Dus wat moet ik doen??
  #7  
Oud 14-07-12, 13:11
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Dan ga ik moeten passen voor je verder raad te geven:-(,deze stappen die ik opgenoemd had hebben mij steeds uit de problemen gehaald
Een andere pc misschien,maar dat is vooral als je niet uit dfu mode geraakt volgens mij ....
Sorry man,ik weet het dan ook niet meer
  #8  
Oud 14-07-12, 13:25
phantomcraft phantomcraft is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Privè
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleHacks Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen??

Ik had echt geen problemen met het jailbreaken, maar toen ik na 2 weken een app ging downloaden en klaar wat zette ik hem uit omdat hij lekte dus ik zette hem uit en deed hem weer aan bleef hij de hele tijd op de apple logo staan??

Kan iemand mij helpen?

P.S als je je iPod Touch 4G heb gejailbreakt heb je dan nog garantie of dat niet meer??
Als je idevice op het Apple logo blijft staan heb je waarschijnlijk iets gedownload wat niet voor je device geschikt is, en een gejailbreakt device heeft nog wel garantie maar je moet er wel voor zorgen dat als je ipod kapot gaat dat je hem dan hellemaal sloopt zodat ze niks over de jailbreak te weten komen (Dit meen ik, heb zelf ook gedaan)
  #9  
Oud 14-07-12, 14:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Als je iPod sloopt kun je zeker geen aanspraak meer maken op garantie...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #10  
Oud 14-07-12, 14:30
AppleHacks AppleHacks is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 9
Standaard

Ok toch bedank voor de hulp Flipke1405 en anders ga ik gewoon naar de winkel en zie ik het wel!!
  #11  
Oud 03-08-12, 21:49
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Ik heb ook wel is wat verkeerds geinstalleerd en hetzelfde probleem gekregen. Ik raad je aan om ifunbox te downloaden, je ipod aan te sluiten en dan op youtube een filmpje zoeken van: remove cydia tweaks with SSH (de tweaks staan in hetzelfde mapje bij ifunbox als bij SSH), navigeer naar het mapje dat in het filmpje wordt genoemd en verwijder de .dylib en .plist van de tweak die dit veroorzaakte (waarschijnlijk je laatstgedownloade). Als je dat doet en opnieuw opstart zou die t moeten doen...

Maar natuurlijk weet ik niet of een verkeerde tweak jouw probleem is natuurlijk...
  #12  
Oud 03-08-12, 22:56
AppleHacks AppleHacks is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 9
Standaard

dank je maar ik heb mijn iPod gewoon gereset via iTunes met behulp van een video van Youtube..

Maar toch bedankt iedereen die mij probeerde te helpen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash ikkeg iPhone algemeen 4 30-04-12 14:04
iPhone: Crash springboard elbertox Jailbreak 0 19-08-10 23:32
SpringBoard crash Mik075 iPhone algemeen 7 04-08-10 02:38
springboard crash en rebootprobleem JamesIII iPhone algemeen 5 25-06-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.