nieuwe ipad herstellen zonder opgeslagen shsh? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week ben ik een trotse eigenaar van de nieuwe Ipad. Na hem in huis te hebben, heb ik gelijk een jailbreak uitgevoerd met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe ipad herstellen zonder opgeslagen shsh?
Sinds een week ben ik een trotse eigenaar van de nieuwe Ipad. Na hem in huis te hebben, heb ik gelijk een jailbreak uitgevoerd met Absinthe.
Echter vandaag heb ik een tweak via Cydia geinstalleerd en is mijn ipad gecrashed ( het ging om update hider voor IOS) Vermoedelijk was deze niet geschikt voor de ipad en heb ik hier overheen gelezen. Dom. De Ipad start niet meer op en blijft hangen in het zwarte scherm met het laden tekentje. Nu heb ik voordat ik de jailbreak uitvoerde geen SHSH opgeslagen via tiny umbrella. Dus een geen SHSH 5.1.1 Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch mijn Ipad kan herstellen? Want als ik hem herstel via Itunes, kan ik geen jailbreak meer uitvoeren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees het topic over de Absinthe Jailbreak voor iOS 5.1.1 eens aandachtig
|
|
||||
|
||||
Apple signeert 5.1.1 toch nog gewoon?
|
|||
|
|||
Dat hoop ik wel! Ik denk nu via de nieuwste versie van tiny umbrella namelijk toch nog de shsh verkregen te hebben.
Heb in tiny umbrella op recovery mode geklikt en nu laat Ipad ''connect to itunes' zien en wil in itunes herstellen. Als ik tiny umbrella open, kan ik alleen op 'exit recovery' klikken. Ik ben alleen erg bang dat als ik via itunes op herstellen klik, dat ik hierna niet meer kan jailbreaken. Klopt dat? hoe los ik dit op? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...s-5-1-1-a.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SHSH opgeslagen van 4.2.1 b3 | marc1979 | Jailbreak | 2 | 03-01-11 22:56 |
iPhone: iPhone 4 herstellen naar 4.0.1 zonder SHSH (staat al 4.0.1 op) | Vsteegman | Jailbreak | 12 | 01-10-10 14:18 |
Alle iDevices: Shsh opgeslagen? | robin.b | Jailbreak | 7 | 21-05-10 12:33 |
iPhone: opgeslagen ecid shsh is 3.1.3? | c0rnflakes | Jailbreak | 22 | 10-04-10 05:56 |
iPhone: SHSH file opgeslagen op de computer | marcelca | Jailbreak | 4 | 08-03-10 17:44 |
|
|