iPhone 4S nieuw vragen over het activeren zonder originele simkaart discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je inmiddels al een oplossing? Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn Iphone 4 16GB....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je inmiddels al een oplossing?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn Iphone 4 16GB. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
voor de 4 is alleen een imeiunlock mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Het gaat mij trouwens om het activeren van de Iphone zonder dat ik de originele simkaart heb. Ik weet ook niet van welke provider deze telefoon is
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde met de iphone 4 kan je hier niks tegen doen dan?
|
|
|||
|
|||
pm je imeinummer dan check ik hem ook voor jou.
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 geen simm geen provider
Ik heb via een used products winkel een iPhone 4 gekocht.
Er was mij verteld dat de iPhone op Vodafone zat. Echter als ik mijn vodafone simm van mijn Iphone 4S er in stop geeft hij aan "Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren" Met een knop ontgrendel er onder. Als ik op de knop ongrendel klik dan kan ik de pin code van mijn simm kaart ingeven en komt hij terug met: Ontkoppelalstublieft uw iPhone en plaats een SIM-kaart. De telefoon is helemaal opgeladen maar zit niet aan itunes vast. Het eenige dat ik op kan vragen het Imei nummer Wat valt er te doen om dit op te lossen. PS. ik heb er geen probleem mee als hij Vodafone is al heb ik het natuurlijk liever dat hij sim lockvrij zou zijn. thanks, |
|
||||
|
||||
En voor de zekerheid: er zit geen pincode op je simkaart?
(test dat anders even op een ander toestel?)
|
|||
|
|||
op mijn sim kaart zit wel een pin
maar die geef ik dan ook in. |
|
|||
|
|||
Is er een manier om te achter halen voor welk netwerk / provider de telefoon is gemaakt/ geleverd.
Ik zie dat er mensen zijn die aan het IMEI nummer dit kunnen achter halen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2012 om 10:07 ---------- Dat klopt. Echter ik weet niet welke provider. Als ik weet welke provider dan zou ik deze eenvoudig kunnen halen |
|
||||
|
||||
Als er een Vodafone providerlock (simlock) op zit, dan kun je er met een NL simkaart van Vodafone ook niets mee. Vodafone NL heeft nl. nooit iphones met providerlock (simlock) verkocht vzv ik weet.....
De simlock is dan waarsch van Vodafone uit een ander land... Laatst gewijzigd door ballegooier; 04-12-12 om 11:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal wel blond zijn maar hoe kom ik aan een sim zonder pin?
mogelijk bij de telecom winkel maar als deze niet werkt zal de telecom winkel waarschijnlijk wel iets van mij verlangen. Is er te achter halen aan het Imei tot welke provider deze telefoon behoort? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik het begrijp.
Ik zou dus de pin code van mijn eigen sim uit kunnen zetten, de vraag is alleen hoe. Deze dan in de andere telefoon plaatsen. Als dit kan werken zou iemand mij dan kunnen aangeven hoe ik de pin van de huidige sim uit zet in een iphone 4s. thanks, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks,
Heb ik gedaan en nu krijg ik de melding: Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoedgde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart. Ik ben dus al wel iets verder maar er nog niet helemaal. Mogelijk zijn er nog een paar hints waardoor ik er mee door kan komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zeggen stuur een PM naar het forumlid iNemesis. Die goede man kan vaststellen op welke provider de iPhone gelockt is. Misschien is het beter dat je nu verder gaat in het Unlock forum. Succes verder |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: engelse iphone activeren zonder originele sim? | rinse96 | Unlock | 14 | 18-12-11 11:58 |
iPhone 4: SPOED: tmobile iphone 4 zonder originele simkaart unlocken | tremmal | Unlock | 10 | 30-01-11 14:35 |
iPhone: activeren zonder originele sim, blackra1n werkt niet... | dien84 | Jailbreak | 0 | 18-04-10 00:04 |
iPhone: Activeren met originele simkaart | Drime | Jailbreak | 7 | 30-12-09 21:45 |
iPhone activeren zonder originele sim | LEXY | Archief | 1 | 16-01-09 22:29 |
|
|