Smsjes behouden bij het updaten van firmware op je iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ook ik wil nu m'n iphone updaten naar 5.1.1. en daarna jailbreaken en unlocken. Hij is al eens eerder gejailbreaked en unlocked toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ook ik wil nu m'n iphone updaten naar 5.1.1. en daarna jailbreaken en unlocken. Hij is al eens eerder gejailbreaked en unlocked toen ik 'm kocht... versie 3.0.1. ![]() Alleen heb ik behoorlijk wat smsjes en die wil ik allemaal behouden. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe gaat het in z'n werk? Zo nee, wat kan ik dan doen? |
|
|
![]() |
|
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank je wel,
deze pagina heb ik al bezocht, maar ik zie niks over sms: "onderdelen op uw apparaat, zoals instellingen, Contacten, Agenda's, Notities en uw Filmrol" Geld het dus ook voor smsjes? Daar worden dan dus ook een reservekopie van gemaakt? |
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ah bedankt! Die pagina had ik dus nog niet gezien. Het is nu helemaal duidelijk voor mij.
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone firmware behouden | Fmkk | Jailbreak | 7 | 15-08-11 13:59 |
iPhone: gegevens behouden bij JB van 4.1 naar 4.2.1 | mr commuter | Jailbreak | 4 | 11-12-10 21:00 |
iPhone: Gejailbreakte Iphone updaten --> unlock behouden? | menno83 | Jailbreak | 5 | 02-09-10 12:17 |
hulp bij updaten firmware | gram | iPhone algemeen | 2 | 15-06-10 12:48 |
Windows: Behouden apps/settings bij upgrade van 3G naar 3GS | nielsmunoz | iTunes | 9 | 10-08-09 20:29 |
|
|