iPhone firmware behouden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken een nieuwe iPhone in huis via de Apple store. Gelukkig draaide deze nog op 4.3.3! Maar de SHSH's zijn niet opgeslagen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone firmware behouden
Sinds 2 weken een nieuwe iPhone in huis via de Apple store. Gelukkig draaide deze nog op 4.3.3!
Maar de SHSH's zijn niet opgeslagen van 4.3.3 terwijl ik daar nu nog steeds op draai... 4.3.4 en 4.3.5 zijn wel opgeslagen, maar hoe kan ik 4.3.3 nu opslaan zodat ik hier wel mee kan herstellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
jailbreaken en opslaan, ik zie het probleem niet.
|
|
||||
|
||||
Je kunt de 4.3.3 SHSH blobs niet meer opslaan (iFaith werkt niet met een iPad 2) en dus ook niet meer naar 4.3.3 herstellen als er ooit iets mis gaat...
|
|
|||
|
|||
Hm, vind ik echt gek aangezien ik dus draai op 4.3.3 en hier ook de jailbreak op heb lopen. Ik geloof je zeker wel hoor, maar als ik nu al op 4.3.4 draaide begreep ik het wel, nu vind ik het erg vaag...
|
|
||||
|
||||
Met iFaith moet dit mogelijk zijn. Lees dit eens: iFaith: sla de SHSH-gegevens van je huidige firmwareversie op - iPhone - iPhoneclub.nl
|
||||
|
||||
Ja, ik heb het fout gelezen; dacht dat het om een iPad 2 ging...
|
|
|||
|
|||
Dankjewel, beide!
Inderdaad een iPhone 4 ;-) Ga straks even aan een Windows pc en dan zal het wel goedkomen, thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2011 om 14:00 ---------- Succes. Vraag me alleen af waar de SHSHs opgeslagen worden... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Gejailbreakte Iphone updaten --> unlock behouden? | menno83 | Jailbreak | 5 | 02-09-10 13:17 |
delete mail iphone, behouden op Gmail server | bpow | iPhone algemeen | 1 | 24-08-10 11:01 |
iPhone: iphone jailbreaken en unlocken. apps behouden | lovevspride | Jailbreak | 9 | 17-05-10 21:21 |
Restoren iPhone; wachtwoord wi-fi behouden | stephenvis | Archief | 1 | 17-01-08 23:30 |
iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden? | the007 | Archief | 7 | 09-12-07 21:24 |
|
|