//

Reservekopie

Reservekopie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers van dit forum, Ik wil graag een jailbreak uitvoeren op mijn iPhone en heb dit al eerder gedaan dus dat moet geen probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-12, 16:13
opjbothesijbolts opjbothesijbolts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 6
Question Reservekopie

Beste lezers van dit forum,

Ik wil graag een jailbreak uitvoeren op mijn iPhone en heb dit al eerder gedaan dus dat moet geen probleem zijn. Maar als ik dit dan gedaan heb en ik wil een reservekopie terugzetten, dan zet iTunes gek genoeg niet mijn apps terug! Weet iemand hoe ik kan regelen dat ik NA het jailbreaken een reservekopie (zonder restore) terug kan zetten, en dat hierbij ook al mijn apps EN appgegevens (zoals opgeslagen spelgegevens in games) worden teruggezet?

Groeten,
Oskar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-12, 20:39
Duss321 Duss321 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 7
Standaard

Vreemd, weet je zeker dat je een reservekopie hebt gemaakt vlak voor je jailbreak dmv rechtermuisknop op je idevice in itunes en dan op reservekopie klikken? ik had wel een probleem met mn ipod3g, na een jailbreak waren al mn apps verdwenen.

Houd er wel rekening mee dat als je NA een jailbreak een reservekopie terug zet van toen je nog niet gejailbreakt had, dat dan je jailbreak ook van je telefoon word verwijderd. Maak je een reservekopie met jailbreak en je zet die terug horen ook al je apps terug gezet te worden ten tijde van de reservekopie.

Ik weet niet of je icloud hebt ingeschakelt? Van sommige games kun je de data en savegames weer terugzetten via icloud als je ze opnieuw installeert.
Ik zou het anders ook niet weten, normaal gesproken horen je games en apps tijdens een reservekopie teruggezet te worden. Hoe het zit met savegames weet ik niet precies. Nogmaals sommige savegames worden via icloud opgeslagen.
  #3  
Oud 16-07-12, 20:44
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duss321 Bekijk bericht
Houd er wel rekening mee dat als je NA een jailbreak een reservekopie terug zet van toen je nog niet gejailbreakt had, dat dan je jailbreak ook van je telefoon word verwijderd.
Waarom denk je dat?

(mijn ervaring is anders)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 16-07-12, 20:49
opjbothesijbolts opjbothesijbolts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 6
Standaard

Hartelijk dank voor jullie reacties! Als ik in iOS naar instellingen, algemeen, stel opnieuw in, en dan herstel instellingen ga dan kon ik vroeger meteen kiezen voor het terugzetten van mijn reservekopie maar dit kan helaas niet meer, via de computer kan ik wel terugzetten maar alleen als ik dat via mijn iPhone deed kwamen de apps terug
  #5  
Oud 16-07-12, 20:54
Duss321 Duss321 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waarom denk je dat?

(mijn ervaring is anders)
Gebeurde op mn ipod 3g, cydia was verdwenen evenals alle andere jailbreak settings. Moest mn ipod opniwue jailbreaken er werd toen ook niet aangegeven dat de ipod al voorzien was van jailbreak, dus vandaar
  #6  
Oud 16-07-12, 21:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duss321 Bekijk bericht
Gebeurde op mn ipod 3g, cydia was verdwenen evenals alle andere jailbreak settings.
Dat kan nooit gebeurd zijn door een backup terug te zetten. Nooit, jamais, niemals, never
  #7  
Oud 16-07-12, 21:09
Duss321 Duss321 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 7
Standaard

Ipod reageerde traag haperde, zette reservekopie terug en alles was weg. Maar goed of het daar door komt of niet maakt niet uit. Ik deel mn ervaringen. We dwalen alleen een beetje af van het topic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie marleenpeters iPad algemeen 8 27-08-11 17:28
Reservekopie donovoso iPhone algemeen 0 14-07-11 21:02
Reservekopie joost_ iPhone algemeen 0 04-05-11 16:29
reservekopie? Lorriej iPhone algemeen 1 04-07-09 17:59
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.