Begin Icontjes weg halen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) is er een tweak of zo hoe ik de standaart icontjes zo als. Kiosk, Facetime Photo booth kan weg halen van het begin scherm gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Begin Icontjes weg halen?
is er een tweak of zo hoe ik de standaart icontjes zo als.
Kiosk, Facetime Photo booth kan weg halen van het begin scherm gebruik die dingen niet dus wat moet ik er mee. ben al een tijdje opzoek maar kan niets vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Springtomize uit Cydia kan je die icoontjes verbergen.
|
|
|||
|
|||
Ja maar als ik die wil gebruiken moet ik mijn zelf eerst met facebook connecten.
heb ik dat gedaan dan moet ik 2,99 dolar voor deze app getalen klopt dit ?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb hem er opstaan. heb je meschien nog een goede site voor mijn waar ik een beetje uit leg kan vinden hoe het allemaal werkt.
|
|
|||
|
|||
Open Springtomize.
Scrol naar beneden. Tap op "More" Tap op "Documentation". |
|
|||
|
|||
Je had ook sbsettings kunnen gebruiken.....is gratis...
|
|
|||
|
|||
okee beetje laat maar maakt niet uit.
heb alles zo als ik het nu wil hebben. Alleen in het begin scherm staat slideshow. voor dat je hem ontgrendeld. kan ik hier ook wat andere dingen neer zetten en zo ja hoe dan. |
|
|||
|
|||
in het beginscherm kun je ook je notification center zetten met een app genaamd bulletin
te vinden in cydia me dunkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwarte achtergrond icon's weg halen | isagoofy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-07-11 22:09 |
Hoe een letter weg te halen? | yoyonet | Archief | 3 | 11-09-10 16:31 |
iPhone: HELPPP mij icontjes zijn weg van mij iphone | vingros | Jailbreak | 7 | 22-01-09 16:39 |
Is er een manier om de "nieuwere versie melding 1.1.1." weg te halen? | efefes | Archief | 12 | 31-07-08 14:02 |
|
|