//

jailbreak verwijderen onmogelijk ??? helppp

jailbreak verwijderen onmogelijk ??? helppp discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, ik heb een probleem waar ik ff niet uitkom. Ik heb een ipad 3 64 /4g gekocht voor een leuke prijs ( nieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-12, 19:01
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard jailbreak verwijderen onmogelijk ??? helppp

Hoi Allemaal, ik heb een probleem waar ik ff niet uitkom. Ik heb een ipad 3 64 /4g gekocht voor een leuke prijs ( nieuw en geseald ). Uit de doos gehaald een backup uit de cloud teruggezet. daarna gejailbreakt .
Tot hier alles ok, maar nu blijkt punt 1 mijn garantie slechts tot november loopt nadat ik het serienummer checkte bij apple, niet leuk maar ach daar was de prijs naar. Maar erger als ik hem aansluit op de computer zegt itunes registreer uw ipad, en hij ziet hem dus ook nog niet en geeft geen mogelijk tot herstel. Hij komt met de mededeling Welkom bij uw nieuwe ipad, registreren.
Als je dan zegt later komt hij met de mededeling uw ipad configureren.
2 opties als een nieuwe ipad of vanaf een backup van mijn oude ipad , beide wil ik niet en volgens mij mag het ook niet omdat deze gejailbreakt is.
Normaal moet je eerst herstellen. etc

Kom er dus niet uit , kan wel zeggen als een nieuwe ipad configureren maar wat gebeurt er dan alssie reeds gejailbreakt is

HElp help help wil niet mijn nieuwe ipad onbruikbaar maken wat moet ik doen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-12, 19:13
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Als je een iPad 3 hebt gekocht vraag ik me af waarom de garantie tot november loopt. Je hebt normaal na mijn weten 1 jaar garantie. En aangezien de iPad 3 in maart gereleased is zou je garantie dus pas op z'n vroegst ergens in maart verlopen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2012 om 18:15 ----------

Heb je niet gekeken naar de "Telefonische technische ondersteuning" ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2012 om 18:17 ----------

En de garantie gaat volgens mij ook pas in na activatie. En aangezien je 90 dagen "Telefonische technische ondersteuning" heb je volgens mij naar deze datum gekeken
  #3  
Oud 21-08-12, 19:25
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard

Grrr stom zeg je hebt gelijk idd is dat zo garantie duurt idd een jaar gelukkig maar, maar ik heb dat ding aangezet gewoon netjes alles doorlopen , waarna hij riep even wachten tot de ipad geactiveerd is . Daarna mijn backup uit de cloud teruggezet met mijn standaard gebruikte apps via Wi-Fi , en daarna gejailbreakt, maar als ik hem nu dus aansluit ziet itunes de ipad wel maar wil hem activeren, als je uitstellen aanklikte kwam hij daarna met 2 opties 1 als nieuwe ipad configureren, en 2 herstellen vanaf reservekopie ( 1 van mijn vorige ipad )
Ik ben bang als ik 1 van de 2 opties doe ik in problemen kom omdat hij gejailbreakt is , maar de jailbreak krijg ik er niet af omdat dat alleen via itunes kan via de optie herstellen maar dan moettie hem wel zien

Wederom help help !!!!!!!

terug naar fabrieksinstellingen is geen optie toch met een jailbreak ???

grt HF

Laatst gewijzigd door Herbieferbie; 21-08-12 om 19:37.
  #4  
Oud 22-08-12, 07:37
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard

opgelost lag aan itunes,
itunes verwijdert, opnieuw geinstaleerd en weg probleem, nou misschien helpt dit weer iemand anders .
Grt HF
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onmogelijk contacts te wijzigen, verwijderen etc Binke iPhone algemeen 3 02-02-12 15:32
Jailbreak iphone 1G lijkt onmogelijk applesnaple Jailbreak 15 21-01-12 22:18
iPhone: Jailbreak onmogelijk Gerrito Jailbreak 20 10-03-11 00:53
iPhone: Herstel na jailbreak onmogelijk bartezv Jailbreak 7 29-10-08 22:39
"Laden" - Installeert niet - Onmogelijk verwijderen? SeppaR iPhone Apps 2 27-08-08 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.