"Laden" - Installeert niet - Onmogelijk verwijderen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello ! Ik had een Facebook plugin voor de iPhone gedownload van de app store, die al veel te lang aan het laden is, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Laden" - Installeert niet - Onmogelijk verwijderen?
Hello !
Ik had een Facebook plugin voor de iPhone gedownload van de app store, die al veel te lang aan het laden is, en ook geen vooruitgang boekt. Nu wil ik dit icoontje van mijn iPhone afgooien, maar heb geen idee hoe. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lukt het ook niet via iTunes? Als je deze app nou via iTunes download, en vervolgens synchroniseerd...
|
|||
|
|||
Is het zo'n grijs scherm met laden erop?
ge moet via uw app store op je iphone zelf aansluiten kijken voor updates. en dan uit je app store gaan en klik edan nog eens op je spel die heel tijd laad hé dan zou het downloaden moeten gelukt zijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|