Eindelijk 3.0 maar probleem met contacten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn contacten niet importeren , klik aan ,hij importeert maar staan er niet in ? iemand dit euvel ook al gehad ?? bestaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eindelijk 3.0 maar probleem met contacten
Ik kan mijn contacten niet importeren , klik aan ,hij importeert maar staan er niet in ? iemand dit euvel ook al gehad ?? bestaat simport nog ??? niet teruggevonden op cydia.
ps ik heb een kleine 4u bezig geweest om van 2.0 naar 3.0 te gaan. Na de bekende 1600 fouten eindelijk in orde gekregen ! Gewoon via normale herstel via itunes 8.2 naar 3.0 gegaan. Dan redsnow gedraaid en klaar is ... oef nu alles terug zetten want had geen back up |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voila via itunes sync gedaan en staan er terug in !!!!
Slot mag erop manne !!!! |
|
|||
|
|||
heb hier het probleem dat me contacten weg zijn. dit kan ik alleen terug krijgen door te herstellen waardoor ik dus muziek en video kwijt ben.
iemand een oplossing? g2 os 3.0 redsn0w ultrasn0w. |
|
|||
|
|||
alle videos en stuff opslaan in itunes en dan pas herstellen als oude iphone !
|
|
|||
|
|||
oke logisch maar waarom heb ik er wel last van en me broertje niet?
|
|
|||
|
|||
ik heb een nieuwe Iphone en een nieuwe mini sim/. Hoe krijg ik nou mn oude gegeven s van oude sim en telefoon op mn nieuwe telefoon? Contacten ed staan niet in I-tunes...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen | AaiFoon4 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 14:07 |
Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. | CEMM38 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 14:33 |
Probleem met contacten toevoegen en terug vinden!! | Doin23 | Archief | 1 | 18-08-10 21:03 |
Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen | misterdj | Archief | 1 | 17-07-08 17:52 |
|
|