Jailbreak ios6 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vraagje is er al een jealbreak voor ios6 dank ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2012 om 11:43 ---------- Is voor een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak ios6
Een vraagje is er al een jealbreak voor ios6 dank
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2012 om 11:43 ---------- Is voor een iPhone 4s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, geen publieke.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geen idee. Ik gebruik nu de ontwikkelaars preview die alleen SSH toegang biedt.
|
|
|||
|
|||
OK duidelijk!! Thanks
|
|
||||
|
||||
Is er ook geen jailbreak voor iPhone 3GS? Ik zit namelijk nog op firmware 3.0.
De reden daarvoor is omdat ik jaren geleden SHSH voor firmware 3.0 in Cydia had opgeslagen en toen is mijn iPhone een x gecrasht en ik kreeg het niet werkend (op mijn laptop). Vandaag dacht ik er ineens aan, dus probeerde ik het na jaren op een ander laptop en het werkt (op 3.0). Dus als de oude versie van 3GS - IOS 6 kan jailbreaken en unlocken dan hoor ik datt graag.
|
||||
|
||||
Zie mijn eerdere posts in dit topic.
Dat is op een 3GS. |
|
|||
|
|||
er is een jailbreak voor iOs6. heb em zelf ook al uitgevoerd met deze tut. Jailbreak iOS 6 - iPhone And iPod touch (A4-Based Only) Using Redsn0w [Tutorial] | Redmond Pie
maaaarrrrrr, je hebt nog geen flut aan de jailbreak want de meeste software in cydia is nog niet aangepast voor iOs6. dus mocht je nog op 5.1.1 zitten en een jailbreak willen houden. blijf daar ff lekker zitten =) |
|
|||
|
|||
pod2g is er niet mee bezig;zojuist gelezen op twitter
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook deze methode uitgevoerd voor een JB op IOS 6 en idd werkt nog niet alles, maar gelukkig een aantal wel. deze LINK zie je wat compatible is en wat nog niet. Je kunt zelf dingen toevoegen mocht er een tweak wel werken maar die nog niet op deze lijst staat. |
|
|||
|
|||
Is de oude bootrom 3GS ook nog niet unthetered te jailbreaken? Meestal schijnt dat vrij eenvoudig te zijn is mij verteld?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar mijn ervaring is dat SSH alleen werkt als ik tethered boot op mijn 3GS met oude bootrom. |
|
|||
|
|||
Dus ik zou kunnen updaten naar iOS6 en dan mbv redsnow unthetered jailbreaken? En is SSH voor iedereen van toepassing? Het zegt mij namelijk vrij weinig...
|
|
||||
|
||||
Als je niet weet wat SSH is en verder (nog) niets kunt, waarom wil je dan nu jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
İs er een jailbreak voor iphone 4 16 gb wit ios 5.1.1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Och all die termen daar verdiep ik me niet zo in. Heb hem nu gejailbreakt en voorzien van allerlei (gratis) tweakjes en betaalde variant van RSAP server voor in de auto. Als ik upgrade naar 6.0 moet ik er zeker van zijn dat ik hem ook unthetered kan jailbreaken om deze tweaks (afhankelijk van welke er natuurlijk al werken onder iOS6) en de RSAP server te kunnen instaleren. Als het nog niet untehetered kan, dan wacht ik gewoon....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even wachten dus... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS6 Bugs | alonsofo1 | iPhone algemeen | 47 | 03-10-12 23:02 |
iPhone: IOS6 Jailbreak handleiding gevonden | menno000 | Jailbreak | 8 | 21-09-12 11:23 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|