Helemaal ten einde raad, bricked? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na 3 dagen 6 uur per dag zoeken naar oplossingen voor mijn iPhone 4 ben ik bijna zover om hem weg te gooien. Even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helemaal ten einde raad, bricked?
Hallo,
Na 3 dagen 6 uur per dag zoeken naar oplossingen voor mijn iPhone 4 ben ik bijna zover om hem weg te gooien. Even een jailbreak dacht ik maar ja, zo simpel is dat dus niet. Na de jailbreak via Ultrasn0w ging het al verkeerd. De iPhone starte netjes op maar na het unlocken van de SIM stond er "Geen Service" na veel zoeken kan dit met Sn0wbreeze opgelost worden? Maar de iPhone is door mijn gepruts nu hetzelfde als een baksteen. Hij start op, alles werkt, Cydia werkt fotos maken ect. Maar nog steeds geen service, dit komt omdat ik nog geen mogelijkheid heb gehad om Sn0wbreeze te installeren. Telkens geeft iTunes wel weer een andere fout code op, en nas het oplossen komt er wel weer een. Ik zal het zo clean mogelijk uitleggen. Wanneer ik op dit moment de iPhone aansluit en in DFU verbind met iTunes en een iOS 5.1.1 wil recoveren zegt hij de volgende fout code: iPhone3,1_5.1.1_9B206_Restore.ipsw ------------------- Extracting software.. ------------------- Nu lees ik dat je de host moet aanpassen? Dat heb ik eerder gedaan en kreeg toen fout code (11) volgens mij. Als iemand mij verder kan helpen zou super zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is de foutcode weggevallen in je post?
|
|||
|
|||
Wat bedoel je hiermee?
|
|
||||
|
||||
Oh, mijn browser blijkt weer eens te streng afgesteld… Toonde geen screenshot.
Zoek eens op het nummer in dat plaatje? Is al vaak aan bod geweest. |
|
|||
|
|||
Heb echt de hele dag al gezocht en topic af gegaan, veel geprobeerd, maar weet het niet, voglens de meerderheid moet ik "#74.208.10.249 gs.apple.com" toevoegen aan host.file dat heb ik gedaan, ook heb ik via Tyniumbrella SHSH ge saved en de server gestart, toen kreeg ik 11.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Een regel met een hekje (= commentaar) toevoegen zal geen verschil geven.
Waarom installeer niet je gewoon iOS 6.0? |
|
|||
|
|||
iOS geeft het zelfde probleem met die fout code,
Ik ga de google link proberen en kijk of ik het nu kan oplossen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 19:08 ---------- iPhone nu aan het upgraden naar iOS6, hij is op 25% met dat balje onder het apple logo --- Edit, Zou het Geen service probleem hierdoor zijn opgelost, als de iPhone wil starten zo? |
|
|||
|
|||
Is je telefoon misschien simlocked?
|
|
|||
|
|||
De iPhone werkt momenteel weer. Is me gister toch gelukt hem naar iOS 6 te krijgen, ook het geen service probleem is opgelost.
En is er al een JB voor iOS? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service helemaal niks ben ten einde raad | StiiYl | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 01:09 |
Ten einde raad | smoothdevil | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 15:32 |
Ten einde raad!! | bennyblanco_nl | Archief | 4 | 24-07-08 22:33 |
Ten Einde Raad!! | jerrycan | Archief | 10 | 27-05-08 22:57 |
Ten einde raad | Flump | iPhone algemeen | 7 | 27-02-08 23:08 |
|
|