Van ios 6 naar ios 5.1.1 lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Recover herinstall naarIOS 5.1.1 (error 3194) Met itunes lukt het niet meer.(error 3194) Met TinyUmbrella lukt het mijn niet (error 11 ) Nu moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van ios 6 naar ios 5.1.1 lukt niet
Recover herinstall naarIOS 5.1.1 (error 3194)
Met itunes lukt het niet meer.(error 3194) Met TinyUmbrella lukt het mijn niet (error 11 ) Nu moet ik er bij zeggen dat ik niet goed weet hoe tinyumbrella werkt. Het verwijderen (aanpassen) van de host geeft ook geen oplossing. (error 3194) Dit heb ik op verschillende pc geprobeerd Is het op dit moment mogelijk om een iphone 3gs ios 6. te herstellen naar 5.1.1 Ik heb hem overgenomen ios 6 voor mijn zoon en heb er geen backup van. Of een jb ios 6 afwachten Laatst gewijzigd door Gijs van Hof; 01-10-12 om 19:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De relevante vraag is: heb je de 5.1.1 SHSH blobs?
Heb niets kunnen vastleggen er stond al ios 6 op geheel orgineel. Maar kwam deze wel tegen inTinyUmbrella.klopt dit mogelijk? Maar moet me er nog in TinyUmbrella gaan verdiepen. |
|
||||
|
||||
Wat kwam je tegen in TinyUmbrella?
|
|
|||
|
|||
Lees hier net op het forum dat de iphone 4 dit niet toelaat.
Omdat apple geen hantekening meer geeft. Maar ik heb een iphone 3gs. maakt dat verschil ? Dat dit wel mogelijk is op een 3gs Of ben ik ook kansloos |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks dan ga ik vanavond weer aan de slag.
Als het kan geef ik het niet op |
|
|||
|
|||
hoi gijs
als het niet lukt dan stuur je hem maar even naar mij. dan sloop ik hem wel even voor je. je weet me vast wel te vinden gr edje-ken dbf |
|
|||
|
|||
Bij mijn iPhone 4 lukte het ook voor geen meter met TinyUmbrella
Kijk even op Downgrade iOS 6 naar iOS 5.1.1 op de iPhone 4, iPhone 3GS en iPod Touch [Guide] | iPhonemania Werkte perfect voor mij! |
|
|||
|
|||
Om gebruik te kunnen maken van deze downgrade handleiding dient u over de SHSH blobs van iOS 5.1.1 te beschikken!
Die heb ik niet volgens mij. Over genomen met ios 6 er al op. Een mooie oplossing ik denk dat er veel mensen mee geholpen zijn. Met deze uitleg. |
|
|||
|
|||
als hij per toeval ooit gejailbreaked is, dan kun je met tinyumbrella wel de shsh blobs terug achterhalen en alsnog downgraden naar ios5.1.1
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het perfect, lange leve cydia die de blobs bij houdt en TinyUmbrella die ze kan afhalen !
Redsnow om te stitchen ! en iTunes om zelf te kunnen kiezen welke ipsw je wil nemen! Redsnow opnieuw om recovery te fixen en de laatste stap (belangrijk!) te voltooien! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dacht dat op mijn laptop het programma tinyumbrella wel een shsh aangaf. Nu er weer hoop is ga ik er weer mee aan de slag. Bedankt voor de tip |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hen kunnen downgraden naar 5.1.1 dankzij dit |
|
|||
|
|||
@0bs3rv3, wat is stichen? Verlies je daar je baseband mee? Heb gezocht wat stichen is maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is de versie van iTunes belangrijk? |
|
|||
|
|||
Het herstellen naar 5.1.1 gaat nu steeds goed maar kom steeds niet meer uit de recovery mode.
Heb het volgende al geprobeerd: redsnow fix recovery ireb recboot ofzo tiny umbrella, daar kan ik exit recovery klikken maar de andere optie, fix recovery blijft uitgegrijsd. Nog opties?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPad 2 update naar iOS lukt niet | tekhead | iPad algemeen | 16 | 14-09-12 22:30 |
updaten naar ios 5 lukt niet. | Jamalietjuh | iPhone algemeen | 2 | 03-08-12 14:12 |
Iphone 4 bellen lukt niet na update naar IOS 5.1 | maurader | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 01:51 |
iPhone 3G 8 gb updaten naar iOS 5 lukt niet | eugje | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 14:40 |
|
|