status jailbreak iphone 5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi kan iemand vertellen hoe ver men is met de jailbreak voor de iphone 5,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
status jailbreak iphone 5
Hoi kan iemand vertellen hoe ver men is met de jailbreak voor de iphone 5,
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze zijn er niet erg snel mee. Begin me af te vragen of ie er nog wel komt. Ik heb daardoor wel een beetje spijt van de aankoop van mijn nieuwe iPhone. Ik mis sommige jailbreak apps wel.
|
|
|||
|
|||
Wees blij dat ze het willen doen. Je kan je uiteraard ook gewoon een 4 of 4s bij aanschaffen, hè .
|
|
|||
|
|||
4s is ook nog niet eens te jailbreaken op iOS 6
Ik vind iOS een prima os hoor. Ben blij dat er in de apps minder rotzooi staat dan in de play store. Maar veel betaalde jb apps waren ook wel superhandig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een Apple TV3, en deze heb ik in maart gekocht en daar is nog geen JB voor, dat is toch wel een stuk langer... |
|
|||
|
|||
Tja....wacht dan met updaten of met een nieuwe iphone te kopen tot de jailbreak er is.
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n iPhone nu op 5.0.1 draaien met een jailbreak, maar de laatste dagen werkt 't niet soepel meer.
Kan ik updaten naar 5.1.1 en opnieuw jailbreaken? Of kan dat niet meer nu iOS 6 uit is? Edit: ik heb de shsh blobs voor 5.0.1 en 5.1.1 opgeslagen vanuit cydia. Laatst gewijzigd door stschuurhuis; 16-11-12 om 23:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
----- de iPhone 5 is trouwens al gejailbreakt door comex en heeft dit ook laten zien dmv een video op youtube. Dit is ook alweer bijna 1.5 maand terug. Het schijnt dat hij er op dit moment niet echt mee bezig is.. maarja we wachten af. Ik update mijn iPhone 5 ook expres niet naar 6.0.1. Je zult net zien dat de jailbreak een paar dagen later alleen voor 6.0 uitkomt. Die pech heb ik dan altijd
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat er geen nieuws is over een jailbreak voor de iPhone 5 en voor downgrades al een topic is:
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon voor 'stil' status in status bar? | bvstrien | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-12-12 16:34 |
iPhone status i.c.m. Bluetooth | DVDGuy | iPhone algemeen | 4 | 16-04-09 20:43 |
|
|