No service heelp!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb een iphone 4 , via redsnow/snowbreeze geupdate naar 5.1.1 Inclusief jailbreak dus. Firm : 3.10.01 Sinds de moeizame langdurende update naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
No service heelp!!!
Hallo ,
Ik heb een iphone 4 , via redsnow/snowbreeze geupdate naar 5.1.1 Inclusief jailbreak dus. Firm : 3.10.01 Sinds de moeizame langdurende update naar 5.1.1 wat herhaaldelijk fout ging mede dankzij een kapotte power button heb ik de iphone eindelijk werkend. alleen blijk ik geen service te hebben , al me contacten zijn ook weg. Met mijn contacten kan ik ( moeizaam ) nog leven , maar geen service betekend niet bellen niet smsen en niets ontvangen.( de frustratie ) Ik heb ultrasnow gedownload en geinstaleerd , gebeurde niets.. Ik ben radeloos ,alsjeblieft dames en heren , wie kan mij helpen. Moet ik de iphone unlocken ofzoiets? firmware updaten? Het heeft mij 8 uur geduurd om hem up te daten dus ik doe dat liever niet weer... Alvast bedankt voor het lezen! Groetjes Jaymie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn genoeg topics over dit probleem. Sluit je graag daarin aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr | kura | Jailbreak | 2 | 04-05-11 11:58 |
Windows: Iphone + nieuwe PC, ligt ingewikeld heelp! | nv-michel | iTunes | 2 | 16-09-10 19:04 |
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp | celik | iTunes | 1 | 09-09-10 23:46 |
Iphones , ik begrijp er niets meer van ... heelp ! | Duinkiter_olivier | Archief | 6 | 26-06-09 00:03 |
|
|